Kent iemand deze merrie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sanluvmisty

Kent iemand deze merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 19:08

Heeii!

Kent iemand toevallig deze pony?
Hij is sinds gister aangekomen bij ons op de manege. (Manege Noordland)
Het is denk ik een Welsh en het is een merrie.
Ze is ongeveer 1.45m en heeft een bles.
Ze heeft geen witte benen of iets dergelijks.
Bij ons is ze Labella genoemd, maar ze had nog geen naam werd gezegt hiervoor.
Gister was ze erg bang in haar stal. Ze draaide zich naar iedereen om en wilde trappen. Ook als ze een borstel zag begon ze te trappen.
Samen met een vriendin heb ik lang bij haar gezeten en toen begon ze ons te vertrouwen.
Vandaag heeft ze ook voor het eerst gereden. Met het zadel erop doen ging ze bokken en was ze erg boos. Met rijden was ze superlief! Ze is wel erg gevoelig in haar mond en met opstappen ging ze steigeren. Ook de galop wilden ze niet en ze ging toen erg met haar hoofd schudden. Verder was ze superlief en met draf ook best snel!
Ook had ze wat wondjes en op haar linker knie vanaf ons gezien had ze een aardige wond.

Kent iemand haar??

Hier 2 fotos:
Afbeelding
Afbeelding

We hopen op reactie want we zijn er erg benieuwd naar!!

xxx

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 22:44

Dubbel topic. ik tem

Edit, ik was te vlug maar je houdt je in ieder geval weer niet aan de regels. Net als in de vorige

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:22

Ook hier ontbreekt de toestemming van de manege in de openingspost en ontbreekt de TAG voor de topictitel.
Topic gaat weer op slot. Graag nu eerst de regels goed doorlezen voordat je weer een topic opent.

Uit de Regels van OV:
Citaat:
Vanaf 30-08-2007 is het ook toegestaan om een topic te openen om informatie te vragen over het verleden van een manege of lease/verzorgpaard/pony. Hiervoor geldt wel dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost.