[EG] eerdere verzorgers van fjord Faldesz in Tynaarlo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisanne2409

[EG] eerdere verzorgers van fjord Faldesz in Tynaarlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:08

Hallo,
Ik heb in maart een fjorden ruin Faldesz (moeder Siris) gekocht en ik ben eigenlijk op zoek naar een 'paar jonge meiden' die Faldesz hebben verzorgt in Tynaarlo... Zij hebben Faldesz getraind en was wel benieuwd wat hun precies hebben gedaan met 'm!

Groeten Lisanne
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-05-12 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

Wildgirl

Re: Gezocht, eerdere verzorgers van fjord Faldesz in Tynaarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:10

Geen idee wie hem getraind heeft maar was dat niet de dochter van de eigenaar,naam per pb? Ik ken Faldesz, leuk dier, veel plezier met hem!

Lisanne2409

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:26

Wildgirl schreef:
Geen idee wie hem getraind heeft maar was dat niet de dochter van de eigenaar,naam per pb? Ik ken Faldesz, leuk dier, veel plezier met hem!

Haay bedankt voor je reactie! Ik heb indd al contact gehad met de fokker en de dochter er van, maar die vertelde dus dat hij een tijdje bij een oom in Tynaarlo heeft gestaan en dat daar een paar meiden hem 'beleerd-getraind'... Maar ik vraag me af wat ze gedaan hebben want hij is nog niet eens drie!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:37

Lisanne2409 schreef:
Wildgirl schreef:

Haay bedankt voor je reactie! Ik heb indd al contact gehad met de fokker en de dochter er van, maar die vertelde dus dat hij een tijdje bij een oom in Tynaarlo heeft gestaan en dat daar een paar meiden hem 'beleerd-getraind'... Maar ik vraag me af wat ze gedaan hebben want hij is nog niet eens drie!

Ik denk dat je daar ook niet zoveel van hoeft te vrezen, zijn baas en zijn dochter zijn altijd erg zuinig op hun paarden dus daar komt echt niemand op voordat ze 3,5 zijn ;-)

elisatamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:12

een vriendin van mij heeft Faldesz ingereden en verzorgd, ze zit ook op bokt: paulente.