een tijdje geleden heb ik mijn shetlanders verkocht aan een handelaar. En ik weet dat die handelaar eerlijk is en er voor ging zorgen dat ze een goede thuis kregen. Ik weet dat hij ze verkocht heeft, maar nu vroeg ik me af waar ze zitten.
Het was een dubbelspan shetlanders, beide zwart, beide ruintjes 1.03 en 1.05 schofthoogte en hun namen waren tapper en tjacko.
Als je weet waar ze zijn, laat dan alsjeblieft iets weten.
Ik mis deze schatjes namelijk heel hard.
Ook als je een tip hebt over hoe ik ze misschien kan vinden, laat dan maar iets weten.
Iets meer informatie is handig. Wanneer zijn ze bijvoorbeeld geboren, hadden ze aftekeningen, weet je hun afstamming? Als ze zijn ingeschreven bij het NSPS, zou je het stamboek misschien kunnen bellen of zij weten waar ze nu staan. Idem als ze staan ingeschreven bij een ander stamboek.
En wat SuperLau zegt, heb je de handelaar al gebeld? Misschien kan hij je vertellen waar ze nu staan.
weet wel dat we op de handelstal 2 ruintjes hebben grote rond de 1 meter. Alleen zijn zo veel shetten, weet je ongeveer welke handelaar je die verkocht hebt? of waar in de buurt?