[EG] verleden new forest Jasmijn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tomnaat

[EG] verleden new forest Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 23:43

Hallo allemaal.

Ik ben opzoek naar het verleden van een newforest pony.

Haar naam is Jasmijn geboren 2000
m.Locket Sandra
v. Marit’s Mistique

Ik ben nu in bezit van een hengstveulen van haar en wil graag weten wie zijn vader is.

Nu staat er in haar paspoort dat ze bij vd rakt heeft gestaan dus ik denk dat ze daar gedekt is.
mijn veulen is in augustus 2011 geboren.

In Jasmijn haar paspoort staan nog wel een paar rare cijfers waar ik niet veel wijzer word.
Misschien kan iemand mij helpen die miss wel weet wat rare cijfers in een paspoort betekend?

ook zou ik voor de eigenaar van Jasmijn het leuk vinden om te weten wat haar verleden voor vd rakt is geweest
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-05-12 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

ponymens

Re: [EG] verleden new forest Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 16:17

jouw merrie is een "bloedpikker" geweest bij vd Rakt. De vader van haar veulen is waarschijnlijk een jonge hengst van vd Rakt geweest.

De cijfers is haar paspoort is haar bloednummer.

tomnaat

Re: [EG] verleden new forest Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 17:10

ik ben er achter dat ze idd bij vd rakt heeft gelopen alleen was ze hier uitgeleend en heeft ze in een kudde gelopen.
Nu kan hij dus niet zeggen wie de vader is alleen maar dat hij hoogstwaaschijnlijk zwart is geweest en tegen de 1.50 van het ras new forest of nrps.
De merrie jasmijn is verkocht in 2010 aan een man in enter en hier heeft ze hoogstens 2 a 3 dagen gestaan.

Kan iemand mij vanaf hier verder helpen tot april 2011 waar de merrie allemaal geweest is?

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 00:48

Hoi Tomnaat,

Ik weet niet of je weet waar Jasmijn op dit moment is, maar degene bij wie ze is opgegroeid is op zoek naar haar: http://www.haras-leguille.com. Ze is daar geboren uit een van hun fokmerries, en is daar opgegroeid en opgeleid. Toen ze een jaar of 5 was is ze verkocht. Kun jij hen toevallig verder helpen?