[PG] Lakeway's Bright Light & Enrico Goldspring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roann

[PG] Lakeway's Bright Light & Enrico Goldspring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 23:42

Hey,

Ik mis mijn eerste verzorgpaardjes behoorlijk..
Ik denk dat het nu ongeveer 5 jaar geleden moet zijn dat deze uit mijn leven zijn verdwenen..

Ik zal even kort iets over ze vertellen:

Bright
Afbeelding
Paspoortnaam: Lakeway's Bright Light
v. Steehorst Showman
m. Moorlands Nerthus
Welshpony, grote B/kleine C
Bright is een schimmelmerrie met donkere manen en staart.
Heb geen idee hoe oud ze zal zijn.. Ik gok een jaartje of 16..

Enrico
Afbeelding
Paspoortnaam: Enrico Goldspring (Kan eventueel ook E-Joyfull Goldspring zijn)
m. Lakeway's Bright Light
Welshpony, C
Enrico heb ik alleen als veulen gekend, toen heete hij nog E-Joy. Maar het is mogelijk dat dit ook op zijn paspoort is veranderd in Enrico.
Hij is bij ons geboren en als veulen met Bright samen verkocht naar Tjitske Bakker in Avenhoorn.

Ik heb begrepen dat Bright naar Friesland is verkocht..
Van Enrico heb ik werkelijk geen idee.

Ik hoop in contact te komen met de nieuwe eigenaren van deze schatten van pony's. Dit voor mijn eigen geruststelling, en omdat ik nog heel veel leuke foto's en verhalen heb van deze pony's! Deze deel ik graag!

Groetjes, Claudia

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 09:00

Roann

Re: [PG] Lakeway's Bright Light & Enrico Goldspring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 11:41

Heb ik inderdaad al eens gelezen, maar er staat niets van een emailadres bij.. Dus contact wordt lastig..

larissaleek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:45

zimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 07:27

Ik ben eigenaar geweest van Enrico (zo'n beetje anderhalf jaar). Maar heb hem weer terug verkocht naar tjitske bakker. Ik heb begrepen dat hij nu aan een manege verkocht is.. Ik zou als ik jou was Tjitske gewoon eens mailen..

mybeaty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:52

He,

ik zocht op de naam lakeways bright light en toen vond ik dit. Wij hebben van het weekend onze nieuwe pony opgehaald. Hij heet Enrico Gold Spring en de fokker komt uit Avenhorn. Hij is ongeveer 1.40 en erg eigenwijs hij wordt in mei 7 jaar. Maar wel een echte knuffel. Wij hebben hem gekocht van een manege bedrijf maar daar was hij niet geschikt voor omdat hij veel streken had.

Ik hoop snel wat van je te horen want in zijn paspoort staat dat zijn vader onbekend is nou vragen wij ons toch af wie de vader is. Meschien weet jij het

mybeaty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:05

zimmie schreef:
Ik ben eigenaar geweest van Enrico (zo'n beetje anderhalf jaar). Maar heb hem weer terug verkocht naar tjitske bakker. Ik heb begrepen dat hij nu aan een manege verkocht is.. Ik zou als ik jou was Tjitske gewoon eens mailen..

waarom heb je hem indertijd terug verkocht aan de fokker? Ik heb hem onlangs samen met mijn moeder gekocht. Hij doet het op zich prima maar hij is wel een beetje bang voor alles

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:16

Ik ken enrico, ik weet het zeker hij is alleen weer door verkocht, toevallig een paar weken geleden.

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 18:43

Hij stond tot sinds kort bij Stal Dyma in Nieuwe Niedorp en is weer doorverkocht,
zo te lezen naar mybeaty.

vanijmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:45

Hoi ik heb enrico gefokt. Moet nog ergens fotoos hebben van paps. En ook van de geboorte heb ik fotoos.
Ik heb moeder op haar 11e gekocht, ingereden en heb toen enrico gefokt. Ik heb bright en veulen aan tjitske verkocht. Je kunt me bellen, mailen of pben voor meer info.
Groetjes lizanne