[PG] Welsh pony Speedy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wally_1998

[PG] Welsh pony Speedy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 12:33

hey mensen, :j

ik had een pony, die hete speedy, ik wou hem niet meer us ik verkocht hem omdat ik er geen tijd voor had,

hij ging naar stal doorstap toe, ik zou graag willen weten waar die nu staat, ik heb overal gezocht, ik kan hem op die plekken niet vinden, kunnen jullie me helpen, of bij de website www.staldoorstap.nl ?dat zal me heel erg opvrolijken, het was en witte welsh onge iets van 1m... nogwat, een pony dus, helemaal wit /3 met gr van puckje10 *\o/*
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-03-12 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en titel duidelijker gemaakt.

EllyC

Re: [PG] Welsh pony Speedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:48

En zo zijn er nog honderden.
Wellicht handig om je tekst nog een x door te lezen, een foto bij te voegen en bijzonderheden bv leeftijd.
1 meter en nog wat. Wat?

heidi1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:47

heb ook een witte wels gehad die speedy hete
maar dat is al ruim 20 jaar geleden dat zal hem vast niet zijn :+

Wally_1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 13:53

nou,

ik heb dus geen foto,
ik heb bokt.nl nog maar pas :n
maar hh.... hij ging eerst naar staldoorstap maar ik weet die nu egt niet meer waar die is, en niet zegge van:
je zet er dan een foto bij want die heb ik niet :o? :o? haha, maar ik zal wel leuk vinden als jullie r een reactie erbij doen, ik wil hem zo graag weer es vindenn :wow:

Usha2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 22:26

hoe lang is het geleden??

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 16:00

Had hij nog bijzondere dingen ofzo? Een maanoog, moeite met galloperen op de rechterhand?? Was hij braaf? Of juist niet?
Vertel wat meer over je pony, er zijn echt heel veel witte welshjes van 1meter nog wat.. Ik denk trouwens dat alle Welshjes wel 1meter nog wat zijn.. :+
Misschien als je wat meer dingen vertelt, er ook wat meer mensen komen die denken dat ze hem hebben gezien..

Wally_1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-12 14:45

uu.... het was 2jaar geleden denk ik :9

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:07

Geslacht is misschien ook wel handig? :) Probeer hem zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven, anders kunnen ze je hier ook niet verder helpen ;)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:37

zonder juiste informatie kan men je niet helpen... elk detail is belangrijk zeker als je geen foto hebt, heb je doorstap zelf al gevraagd hoe of wat?

elles9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:04

had speedy nergens een vlekje, iets bijzonders bijv een tik of iets bij zn benen ofzo?
beschrijf hem precies mogelijk en vraag anders aan je zus of die hoofte weet,
hoop dat je hem vind.
Succes!

Wally_1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 12:34

nou,

speedy had een maanoog,

en ik weet niet hoe ik staldoorstap kan informeren,
xd

toen ik speedy wegdeed toen gin ghij naar een meisje die hete anna volgends mij!!! en toen ging hij naar een manege waar ze hem heel goed hadden bereden, en toen naar doorstap, maar ik weet dus nie waar die nu is :(:)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-04-12 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

elles9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:12

puckje10 schreef:
nou,

speedy had een maanoog,

en ik weet niet hoe ik staldoorstap kan informeren,
xd

toen ik speedy wegdeed toen gin ghij naar een meisje die hete anna volgends mij!!! en toen ging hij naar een manege waar ze hem heel goed hadden bereden, en toen naar doorstap, maar ik weet dus nie waar die nu is :(:)

Ik kan je verzekeren dat speedy niet mee bij stal doorstap is,
echter kan je wel mailen en vragen of ze nog weten aan wie ze speedy hebben door verkocht, of kijken op hun site bij foto's met alle verkochte paarden die staan dan op de foto met meestal hun nieuwe baas, misschien heeft de nieuwe baas van speedy toen de tij wel een foto noor doorstap verzonden? :)

Ben jij trouwens puck bouter? :o

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:25

Hee, ik heb nu een pony die Speedy heet, een witte arabierXwelsh, aan de grote kant, ongeveer 1.55.
hij heeft een heel klein hoofdje. Ik heb hem ongeveer 2 jaar geleden gekregen van mijn ouders, als verassing, dus ik weet
niet waar die vandaag komt! ;( Hij had een klein beetje maanoog, maar ik weet het niet zeker.
xx

ankep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 14:18

op Manege Ars Longa in Haarsteeg staat een kleine witte welsh manegepony die speedy heet! is er al een tijdje, maar weet niet waar hij vandaan komt hoor! ik heb helaas geen foto's....