[PG] gezocht boy palomino bonte c pony!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verapony888

[PG] gezocht boy palomino bonte c pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 18:54

GEZOCHT: boy een palomino bonte c pony hij stond in hoogeveen (drenthe) bij een man met 2 shetlanders hij was mijn bijrijd pony hij is verkocht naar een handelstal omdat die man ging verhuizen daarna is hij weer doorverkocht en ik weet niet waar hij nu is... helaas heb ik geen foto van hem die ik op bokt kan plaatsen maar hij was toen hij 2 jaar geleden is verkocht 8 jaar (nu denk ik ong. 10 jaar) hij was een ruin van 1.33m. omdat ik geen foto heb kan ik wel een zo'n goed mogelijke vlekken beschrijving geven...

hij is erg goed in springen en deed ook aan cross country met een ander meisje tussen alle grote paarden! mischien kennnen jullie hem?? (bijv. op een wedstijd gezien?)

hij had een smalle heele doorlopende witte bles op een palomino kleurig hoofdje witte manen en al zijn benen waren wit. ik denk niet dat jullie hier heel veel mee kunnen maar het is beter dan niets...
ik hoop dat ik boy weer terug vindt want hij was toen erg belangrijk voor mij!

groetjes verapony8
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 10-03-12 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd