[EG] zwarte merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Naima_72

[EG] zwarte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 17:10

ja op de manege staat een paard wat ze hadden gevonden ooit, het is een zwrate merrie en was vroeger verwaarloost dsu ze mochten haar meenemen. alleen niemand weet waar ze vandaan komt en wat voor ras het is dus miss ken je haar? foto:

http://www.google.nl/imgres?q=manege+mo ... x=22&ty=64
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 10-03-12 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

kleinvosje

Re: gezocht: zwarte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:14

Je geeft wel erg weinig info, en de foto is te klein om er wat aan af te zien.

Naima_72

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 17:17

kleinvosje schreef:
Je geeft wel erg weinig info, en de foto is te klein om er wat aan af te zien.

ja okey maar ik had geen betere foto..maar als je die foto wegklikt staat ze daarachter maar dan groter

kleinvosje

Re: gezocht: zwarte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:18

Maar heeft het beestje dan geen naam? Welke manege staat ze?

Naima_72

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 17:19

Naima_72 schreef:
ja op de manege staat een paard wat ze hadden gevonden ooit, het is een zwrate merrie en was vroeger verwaarloost dsu ze mochten haar meenemen. alleen niemand weet waar ze vandaan komt en wat voor ras het is dus miss ken je haar? ze heet Gracia en staat op Manege Moedig Voorwaarts. foto:

http://www.google.nl/imgres?q=manege+mo ... x=22&ty=64

ze heeft wel een veulen gehad en die is overleden met een ongeluk en de vader is ook onbekend want ze was al drachtig toen wij haar kregen..
ze heet

_Promessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 19:52

Ik ken haar ook. Ze is een zwartbruine merrie van 18 jaar. Ik dacht dat ze geboren was op 15 juli 1993. Ze zeggen dat Gracia van het ras Merens is, maar er zit zeker wat van het Friese ras in haar. Ze staat al vanaf haar 5e levensjaar op manege Moedig Voorwaarts. Ze is in 1998 op de manege gekomen geloof ik. Ze is een hele lieve merrie, die veel fans heeft op de manege.
Hier heeft ze ook haar veulen gekregen. De vader van het veulen is mij ook niet bekend. Maar in de zoon van Gracia leek wel iets van KWPN te zitten.
Hij heeft een ongeluk gehad in het weiland als jaarling. Het genas goed genoeg om hem toch in te rijden, maar hij moest wel een speciaal op maat gemaakt zadel. Op 7 jarige leeftijd kreeg hij weer problemen met zijn schouderblad en ook ontstekingen dacht ik. Toen hebben ze hem laten inslapen.