[GZ] mijn lieve Amber!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xlszjuh95

[GZ] mijn lieve Amber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 20:16

hallo,
deze pony heb ik heel lang verzorgt, ze is ongeveer 2 jaar geleden verkocht zonder dat iemand mij daar iets over verteld heeft. Ik mis haar echt heel erg, ik wil heel graag weten waar ze is, zodat ik er meer vrede mee kan hebben. Ik heb nooit afscheid van haar kunnen nemen, dat vind ik nog steeds heel erg.

Ze heet Amber. Ze is een merrie van ongeveer 18 jaar (kan meer maar ook minder zijn)
Ze is donkerbruin/zwart en heeft staart en manenexceem.
Ze is een hele lieve en brave merrie, ze is heel goed met kinderen en zit totaal geen kwaad in.

nou zou ik graag willen weten waar ze is, denk jij dat je haar hebt gekocht? denk je dat je weet waar ze is? zou je dan willen reageren? en als je meer wil weten kun je het altijd vragen!

Afbeelding

Afbeelding

voor meerdere fotos of informatie kun je altijd een pb sturen of op deze topic reageren!

ProBier

Re: [GZ] mijn lieve Amber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:44

Dit is wel heel beperkte informatie. Wie heeft amber verkocht? Kun je niet aan degene vragen?

xlszjuh95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 17:40

ProBier schreef:
Dit is wel heel beperkte informatie. Wie heeft amber verkocht? Kun je niet aan degene vragen?

als dat mogelijk was had ik dat gevraagd ja.. >;)

xlszjuh95

Re: [GZ] mijn lieve Amber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 17:41

helaas ben ik er achter gekomen dat Amber in November overleden is dus ik verwijder de topic