kent u mischien deze pony een B ponytje schimmeltje ze heet sofietje ze liep altijd mee met manege ruimzicht maar ze was eigelijk bedoelt voor de kleinere maar daar was ze te wild voor dus is ze verkocht?
Wat moet het vervelend zijn je lievelingspony kwijt te zijn en te willen weten waar hij of zij is. Helaas kan ik je niet verder helpen, gezien ik haar niet ken.
Wel kan ik je als tip meegeven op de je topic eens hier: [OV] Opsporing verzocht te openen. Dit onderdeel is speciaal gemaakt voor mensen die, net als jij, op zoek zijn naar hun lieveling. Om deze reden zal ik dit topic dan ook even temmen.
Ik wens je nog heel veel succes in je zoektocht en hoop dat je deze pony snel vindt!
Is het al zolang geleden dat stoere sofietje weggegaan is? Ben haar tijdje terug ergens op een site tegen gekomen, maar zit mijn pc geschiedenis terug te spitten. maar kan niks vinden :s
Het is max.1x per maand toegestaan om je topic omhoog te schoppen middels een reactie. Iedere dag reageren, of vragen "niemand?" "kent iemand haar"is helaas niet toegestaan.