gezocht:de trotse eigenaresse van Trude! afst.Ixion x Naviga

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chanel87

gezocht:de trotse eigenaresse van Trude! afst.Ixion x Naviga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 21:20

gezocht: de trotse eigenaresse van Trude (Ixion x Navigator), ook wel Durene genoemd. Het meisje heet Lydia en de naam van de moeder weet ik zo niet meer uit mijn hoofd helaas.. ;( .

Ik had contact met deze mensen totdat mijn hotmail account werd gehackt, hierdoor ben ik hun emailadres en telefoonnummer kwijt geraakt.. Graag zou ik weer in contact willen komen met Lydia en haar moeder! Ik weet dat hun uit de buurt van Noord- dan wel Zuid-Holland komen aan de eerste 3 cijfers van het telefoonnummer te zien.. (had ik nou de rest van het tel.nr. nu ook maar onthouden.. ;( ) Ken jij Trude, of haar baasje Lydia of diens moeder? Contact haar dan alsjeblieft voor mij! Ik wil nog heel graag met ze bellen!

( p.s. ik heb ondertussen wel een ander emailadres, die ander is onbruikbaar)

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 10:48

Chanel87

Re: gezocht:de trotse eigenaresse van Trude! afst.Ixion x Naviga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 13:15

jaaah!! volgens mij wel! Zij rijd met Durene wat wedstrijden wat ik begrepen heb en ze hebben mij toen een ontzettende mooie foto van haar opgestuurd die ze bij een wedstrijd hebben laten maken van het KNHS.
Ken jij haar?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 20:53

Omdat de eigenaar gevonden is en dit eigenlijk helemaal niet de bedoeling is van Opsporing Verzocht hier een slotje.