Onze welsh a is pas geleden verkocht... hij stond een paar minuten op speurders en hij was weg. De mensen die zijn komen kijken hadden een heel mooi praatje en hebben hem gekocht (voor weinig naar mijn idee) ze wouden hem gelijk ophalen dezelfde dag. (ik vond dit een beetje gek..) maar het is niet mijn pony dus kon er niks tegen doen. De volgende morgen was ik aan het werk en vertelde over hem en kwam er achter dat het een handelaar was waar die heen is gegaan . De volgende dag was ik zelf jarig dus even met wat mensen gepraat en 1 van hen kende hem. Hij heeft geprobeerd om centho daar weg te krijgen dit is helaas niet gelukt. Maandag weer gebeld naar hem en geprobeerd hem nog te kopen maar hij was al naar de paardenmarkt geweest met hem en een tinker en bijde verkocht. Dit was een paardenmarkt in Braband hij heeft hem hier verkocht voor dik het 3 dubbele. Dit is tevens weer een handelaar geweest die hem heeft gekocht. Maar nu hopen we dat hij een goed thuis heeft gekregen via deze handelaar. Wij zijn hem nu dus definitief uit het oog verloren en zijn heel erg benieuwd of iemand weet waar hij is en of hij het goed heeft daar. Het gaat ons alleen om het idee dat hij goed terecht is gekomen...
Info: Naam: Centho (kan nu natuurlijk anders zijn maar staat op zijn papier) Ras: Welsh A (geen stamboom ouders staan als onbekend, moeder heb ik zelf) Kleur: Cremello Geslacht: ruin Leeftijd: wordt in juni 7 Fokker: kinderboerderij Hij heeft een beetje een gekke staart, kan alle kanten op.
Wat foto's van hem: Deze foto's zijn van vorig jaar winter zo zou hij er nu ook ongeveer uit zien.
Ik hoop dat iemand weet waar die is en dat ook wil vertellen ik wil het zo graag weten alvast bedankt!
p.s. sorry als het niet goed gaat met de foto's dat snap ik niet zo goed...
Sanniie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 18:32
Iemand? Heb ook veel foto's van hem als veulen misschien interresant? Hoop zo dat iemand hem ergens heeft zie staan... Misschien op een manege of iets?