Van aken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yelizaveta

Van aken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 23:06

Haii :D

Ik ben zo blij! ik ben te weten gekomen dat mijn oude pony miranda nog leeft alle ja ik hoop het toch (: Daarstraks had mijn vriendin gezegd dat ze vroeger op van aken in muizen stond de stal waar diegene die mijn pony miranda aan heeft verkocht.
Ik heb gevraagd of daar een kleine vosse magere B pony stond met een doorgezakte rug een een dun wit blesje op haar hoofd. En ze zei van wel en diene mens dat miranda van mijne papa had gekocht heeft die pony naar daar gebracht en nu is die van het kind van de eigenaar van die stal of iemand dat daar staat :) Hopelijk is het miranda! als ze tijd heeft gaat ze ne keer een foto van dat ponyke trekken. Maar ik ben toch bang dat ze verkocht is want dat is een handelstal en ze was nogal een 'oude brak' ;s
Staat iemand van op bokt daar misschien? het zou leuk zijn om te weten of het zij is ^-^

Voor het een beetje duidelijk te maken, miranda was Nabor zijn speenpaardje en toen we haar kochten was het de bedoeling dat als we haar ni meer nodig hadden dat we ze terug zouden verkopen aan diezelfde mens ;d en op een dag was ze weg... zonder dat hij het had gezegd maja :-\

horzlover

Re: Van aken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 23:09

heb je misschien foto's dan kunnen mensen haar herkennen.