Gezocht ruin +- 1.83

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peer_hvj

Gezocht ruin +- 1.83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 20:53

Gezocht een oud verzorgpaard, Peer (niet z'n stamboek naam, dit was geloof ik Papilion)
Zo'n 3 jaar heb ik hem verzorgt, hij is nu 1 jaar en 2 a 3 maanden weg, (14 december 2010) en nogsteeds mis ik hem en ben ik benieuwd hoe het met hem gaat
Bomproof, nu waarschijnlijk 15 jaar oud, kan ook 16 zijn,
ongeveer 1.83m en hij is wit (althans soms xD)
Kan humeurig zijn in stal, maar zit absoluut geen kwaad in, wel is hij dominant.
Ik weet dat hij verkocht is aan 2 vrouwen,
in de winter zou hij in Heerhugowaard staan in de Stenenkamer,
's zomers zou hij ergens anders staan.
Nadat hij verkocht is ben ik een keertje op stal eventjes naar hem wezen kijken.
Daarna heb ik eigenlijk nooit meer wat van hem gehoord, wel een hele tijd terug hoorde ik van de vorige eigenaar dat hij meedeed aan een carrousel wedstrijd. Verder wilde zij (geloof voornamelijk dressuur) wedstrijden met hem gaan rijden.
Afbeelding
staan nog 2 andere foto's op mn profiel en bij twijfel kan ik nog wel wat foto's opzoeken, heb er namelijk zat.
Ik hoop dat iemand hem herkend!

Peer_hvj

Re: Gezocht ruin +- 1.83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 17:02

Heb deze advertentie van een paar door gekregen: http://link.marktplaats.nl/512464983 Hij lijkt er wel verdacht veel op, maar ben er nog niet helemaal 100% over uit, de adverteerder komt namelijk uit de buurt van waar hij heen is geweest, naam begint met een P en lengte en leeftijd komt ook ong overeen. Heb een mailtje gestuurd naar de adverteerder en ben erg benieuwd naar een reactie terug.

Peer_hvj

Re: Gezocht ruin +- 1.83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 20:51

Helaas was het totaal afgekeurde paard hierboven het paard wat ik zocht. Paard is dus gevonden. Iedereen bedankt voor het helpen meezoeken.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:54

Hoi TS, vervelend dat het paard afgekeurd is, hopelijk krijgt hij een goed thuis en kan je contact houden.

p.s vraag , me af of hij nu 14 is? Want dat staat in de profiel ook, en in je oproep dat hij nu 15 of 16 zou zijn?