Gezocht mijn voormalige kwpn merrie allstars. leeftijd: 7 jaar, geboren 29 april Afstamming: geen stamboekpapieren ( souvenir x cassanova( tangelo van de zuuthoeve)) kleur: Donkerbruin, druipkol,2 witvoetjes achter met zwarte stippen Litteken linkervoorknie Is geboren op stal alberts te loosdrecht en is daarna verhuist naar culemborg ( naar eline). Dit meisje heeft haar weer doorverkocht aan een mevrouw van 30 die zz reed. Zij zou wonen in de omgeving veenendaal, waar allstars nu dus zou kunnen staan. Ik ben al een tijdje op zoek naar haar maar heb niet de juiste gegevens naar mijn idee. Allstars houdt van springen en kan redelijk eigenwijs zijn met rijden. Op stal is ze een schatje. Zonder zadel ook geen probleem. Heel gehoorzaam op de stemhulpen met longeren. mijn e mail is: angelique_peblles@hotmail.com , dus weet jij meer dan hoop ik dat je me wilt mailen zodat ik wat foto's kan sturen
Aan het einde van de pagina staat een kopje met mijn foto! Meisje met cap en paard in de hand. ( toen was ik 14 jaar) Ik hoop dat iemand deze merrie herkent en contact met mij wilt opnemen.