[EG]Wie kent deze haflinger "Whisper" of "Piet"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DWJ

[EG]Wie kent deze haflinger "Whisper" of "Piet"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 19:19

Wij hebben vorig jaar een Haflinger gekocht van de "Oscarhoeve" in Ede. Hij werd daar "Whisper" genoemd, maar in zijn paspoort staat de naam "Piet". Het is een grote ruin van rond de 1.50 cm. Hij is daar enkel en dubbelspan beleerd. Ook is hij onder het zadel beleerd. Dit jaar wordt hij 6 jaar. Wie kent deze haflinger of heeft hem gereden. Wij zouden het leuk vinden om in contact te komen en nog meer over hem te weten te komen.

_Dracarys

Re: Wie kent deze haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:40

Heb je misschien een foto? Haflingers lijken zo op elkaar :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 19:41

Ik rijd zelf al ruim 1½ jaar op de Oscarhoeve voor Jan en Marcel. Whisper/Piet ken ik wel maar ik heb zelf nooit op hem gereden. Ik weet niet wat je van hem wil weten maar misschien dat ik je toch iets kan vertellen of dingen voor je op kan zoeken in de map. Ik weet dat hij tijdens het (in/door)rijden niet de makkelijkste was, zeker wanneer hij een tijd had stil gestaan, maar hoe gaat het nu met hem en klikt het nog steeds? :)

DWJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 09:52

Blacky94 schreef:
Ik rijd zelf al ruim 1½ jaar op de Oscarhoeve voor Jan en Marcel. Whisper/Piet ken ik wel maar ik heb zelf nooit op hem gereden. Ik weet niet wat je van hem wil weten maar misschien dat ik je toch iets kan vertellen of dingen voor je op kan zoeken in de map. Ik weet dat hij tijdens het (in/door)rijden niet de makkelijkste was, zeker wanneer hij een tijd had stil gestaan, maar hoe gaat het nu met hem en klikt het nog steeds? :)

Wat leuk dat je hem kent. Ik wil heel graag weten hoe hij was bij jullie. Ik heb ook al gesproken met zijn fokker. Hij had nog een halfbroer van hem. Ik vind hem wel heel veel mans en zeker geen beginnerspaard. Ik kan me wel voorstellen dat hij niet de makkelijkste was.

SuperLau

Re: [EG]Wie kent deze haflinger "Whisper" of "Piet"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 17:40

Heb je een foto ? x

Helena_Do

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:55

hoi hoi

misschien kennen jullie mijn haflinger ook wel vorig jaar gekocht hij heetten bij jullie glyde/wiebe van de bosrand. heb hem nu Sam genoemd
een ruin nu 4 jaar. had ook een maatje in het tweespand stm. 1.47.
misschien waren onze haflingers wel maatjes

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:56

Bedoel je Clyde? Beestje dat ontzettend leuk kon lopen? Ik ga ff in je profiel spieken of dat dezelfde is. Geweldig beest vond ik dat! Overigens was Piet/Whisper wrs niet zijn 2span maatje aangezien die haflinger die samen met hem kwam er nog steeds staat en Piet een stokmaat van 1,51 ofzo had :)
Zou je me evt foto's van Sam willen sturen via PB? Zag dat je op bokt niks had staan ;)

Helena_Do

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 13:01

jaaa clyde heb geen fotos op bokt maar misschien via facebook kun je iets over hem vertellen?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 13:06

Ik stuur je ff PB :)