[PG]Haflinger merrie, Destiny omg. Almere.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xDeena_

[PG]Haflinger merrie, Destiny omg. Almere.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 16:45

Hallo,
Ik ben op zoek naar mijn vroegere verzorgpaardje, nouja, ik heb een paar keer op haar gereden en was er vaak op donderdagmiddag.
Ik kan me niet veel meer herrineren van haar, geen schofthoogte of leeftijd oid.
Ze werd (zoals op mijn foto's te zien is) meestal met een touwhalster/hoofdstel gereden, maar altijd zonder bit.

Ze stond bij de stadsweitjes naast overgooi, dicht bij RSVA/Belle Epoque.
Ze stond bij - toendertijd - 2 paarden, een zwarte, volgens mij merens oid. Miracle, en een welsh pony, teddy.
Er is mij toen gezegd dat ze verhuisd was naar muiden, weet ik niet zeker meer.

Hier 2 foto's, gemaakt rond 2005/2006:

Afbeelding

Afbeelding

Let aub niet op mij en mijn rijstijl/houding.

Hopelijk kent iemand van jullie haar.

xx Deena

softje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 13:28

dag,

ik ben toevallig ook op zoek naar een haflinger paardje met diezelfde naam.
Desteny, was vroeger van mij (als dit tenminste dezelfde is) op de foto liijkt ze er erg op. Haflinger zonder bles, wel grijze neus met een roze vlekje. Klopt dit?

Ik en mijn moeder hebben haar verkocht, zij is toen naar warmenhuizen gegaan. zij hebben haar weer doorv erkocht aan een vader en dochter in almere. Heb jij daar op haar gereden?
Het enige dat niet echt klopt, is het hele bitloos rijden (daarom vraag ik me af of het dezelfde is als die ik zoek). Mijn oude haflinger kon namelijk nog wel eens mensen er afgooien,

Ik hoor ook graag van jou.