Wie kan mij meer vertellen over het verleden van Speedy of kent zijn vorige eigenaren.. Speedy is een c-pony, vos stekelharig met bles. Hij is sinds oktober 2010 van een vriendin van mij en zij heeft hem gekocht van Manege de Mustang in Zuid-Beijerland. Hoe lang hij daar gestaan heeft en waar hij daarvoor vandaan kwam kan niemand ons vertellen op de één of andere manier..
Speedy houdt van springen en is ongeveer 1m34 hoog. Zijn leeftijd wordt geschat op ongeveer 15 jaar. Foto's plaatsen lukt mij helaas niet maar ik kan wel evt. via een email een foto toesturen.
Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen over het verleden van deze leuke lieve pony.
groetjes Astrid
Gamblex17
Geplaatst: 18-01-12 17:37
Ik heb wedstrijden gereden op manege de mustang ,
ook heb ik wel eens op speedy gereden !
Ik weet wel dat hij er niet zo heel lang gestaan heeft , en dat het een pony was die ook 1 baas nodig had en niet geschikt was als manege pony.
Ik heb een vriendin die misschien wel meer over hem weet , hier de link van haar hyves ;
heeft speedy misschien een raare vlek achtige ding op een van zn achterbenen ? want volgens mij heeft die dan heel lang bij ons bij de club gereden. (:
Gamblex17
Geplaatst: 19-01-12 18:56
Jaa dit is inderdaad de speedy die ik bedoel , en die heeft een tijdje op de manege gestaan ( de mustang ) en heeft verder zover ik weet nergens anders gereden dan daar ..
@maudx7.. en op welke club was dat dan.. Ik zou zo graag wat meer over zijn verleden willen weten (althans voor de nieuwe eigenaren dan..) Hij heeft nu super lieve eigenaren in ieder geval !!
@gamblex17 ik zal idd. eens jouw vriendin gaan polsen via de hyves.. bedankt in ieder geval.. ik hoop op nog meer reacties...
Inmiddels zijn we zo ver dat we vermoeden dat hij uit de omgeving van Reusel komt en gereden is bij ponyclub de paardenvriendjes... Zijn er mensen uit die omgeving die hem herkennen of mij in contact kunnen brengen met zijn vorige eigenaren ??
Helaas bleek Speedy bij de paardenvriendjes een andere Speedy te zijn dan die van ons.... Er moet toch iemand zijn die hem herkent???
Gamblex17
Geplaatst: 06-02-12 18:48
Er zal vast wel iemand zijn die hem herkent , hebben jullie het alleen op bokt staan ? of ook op marktplaats enz. misschien zijn er mensen die geen bokt hebben maar wel andere site's bezoeken .
zimmie
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-12 22:01
niemand die speedy van voor zijn tijd bij de Mustang kent ???