[PG] Lex, bruine ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wonderstruck

[PG] Lex, bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 14:05

Heey
Ik ben op zoek naar een bruine ruin die bij ons Lex heette. Waarschijnlijk heeft hij bij een handelaar in Andijk, Noord-Holland gestaan. Hij heeft een heel klein kolletje. Verder heeft hij geen aftekeningen. Zijn precieze schofthoogte weet ik niet, maar ik denk ongeveer tussen de 1.25 en de 1.35. Ook zijn leeftijd weet ik niet, maar hij is ouder dan 11 jaar. Hij kan best goed springen: zonder ruiter 1.20m. Ik heb nog een paar foto's van hem, ik hoop dat ze het doen:
Afbeelding
http://tinypic.com/r/2lv1v0k/5
http://tinypic.com/r/szzxg0/5
http://tinypic.com/r/2rcl46c/5
Ik hoop echt dan iemand weet of denkt te weten waar hij is en hoe het met hem gaat!!

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:20

Ik weet niet zeker of het dezelfde is, maar hij lijkt heel erg op een pony die een paar jaar geleden op de manege stond waar ik toen reed (manege de Welle), volgens mijn zus stond hij zo'n 2 maanden geleden in Marrum. Alleen hij is weer verkocht, dus ik weet niet waar hij nu naartoe is. (als het dezelfde is)

horzlover

Re: [PG] Lex, bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:26

Hij lijkt op een pony bij mij op ponykamp maar die zuicht lucht ik weet niet of lex dat deed

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 23:14

sorsie schreef:
Ik weet niet zeker of het dezelfde is, maar hij lijkt heel erg op een pony die een paar jaar geleden op de manege stond waar ik toen reed (manege de Welle), volgens mijn zus stond hij zo'n 2 maanden geleden in Marrum. Alleen hij is weer verkocht, dus ik weet niet waar hij nu naartoe is. (als het dezelfde is)

Hij stond inderdaad in Marrum, waar ik reed. Ik heb op een paar sites gekeken en de pony die bij jullie op de manege stond is de pony die ik zoek. Bedankt, nu weet ik meer over zijn geschiedenis :)
horzlover schreef:
Hij lijkt op een pony bij mij op ponykamp maar die zuicht lucht ik weet niet of lex dat deed

Ik weet niet meer of Lex ook lucht zoog. Welk ponykamp was dat, en heb je een link van de website ofzo?? En heb je misschien ook nog foto's van die pony?

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:19

ik PB je die site even

sannemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:51

sorsie schreef:

Hij is 4 jaar van mij geweest, heb nog genoeg foto's van hem.
Hij stond toen inderdaad op de welle. wij dachten dat we hem een heel goed plekje gegeven hadden. Maar toen kregen we na een half jaar een berichtje dat ze hem verkocht hadden. Daarna heb ik hem nog heel vaak op internet zien staan, en ben ik er nog vaak achter aan geweest, maar uiteindelijk hield het spoor op :(

Ik mis hem ook best erg en zou het ook heel fijn vinden om hem nog een keer te zien! of in ieder geval te weten hoe het met hem gaat!
Als je nog wat van mij wil weten hoor ik het graag, en zou het leuk vinden als je me ook op de hoogte houd van hem.
groetjes.
Laatst bijgewerkt door sannemaaike op 31-01-12 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

sannemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:06

Heb snel even een foto gezocht, hier was ie bij mij:
Afbeelding :)

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:21

Ow, sorry bij het zien van deze foto weet ik zeker dat het niet de pony was van die manege die ik bedoelde weet niet welke jij bedoelde.

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 17:07

Sorry dat ik heel lang niet heb gereageerd. Ik heb het nogal druk..
@sannemaaike, heb je ook nog informatie over hem? (pb'tje)
De laatste keer dat ik hem op marktplaats heb zien staan was hij ergens in Andijk geloof ik. Als iemand meer over die advertentie wil weten, of over hoe hij bij ons was, PB me dan even..

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 14:48

Schopje!

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 20:19

Nog een schopje :o

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 17:30

Echt niemand die weet waar Lex is? -O-