Ik zal even kort de situatie uitleggen.
Bijna 11 jaar geleden kwam ik op de manege Vermeer in bunschoten en stond daar een machtig mooi groot paard.
Hier ben ik verliefd op geraakt en deze heb ik tot 7-7-2010 mogen verzorgen.
dit is de datum dat hij werd verkocht naar een handelaar genaamd Jan Kloek.
Nadat hij door Jan Kloek doorverkocht is heb ik hem danzij jullie weer gevonden!
Hij stond na twee keer verhuisd te zijn bij Africhtingsstal Van Laar in Otterlo.
Hier heb ik mijn grote vriend bezocht en met veel verdriet en pijn in mijn hart weer afscheid genomen.
De eigenaar zei tegen mij dat hij rond september weer verkocht zou worden. Ook zou ze me op de hoogte houden via de mail.
Na vertrek heb ik nooit meer iets van dr vernomen.
Nu sta ik in het heden en is het bijna weer een jaar geleden dat ik hem heb gezien. Ik wil zo graag weten waar hij is en naar hem toe!
Hier wat info over het paard.
Zijn naam is Stornaldo, op de Africhtingsstal Van Laar hebben ze hem omgedoopt tot Guy.
Zijn paspoort zegt Stornaldo!!
Zijn vader: Jeraldo
Zijn moeder: Jetty
Vader Jetty: Stornello
Ras: 100% KWPN
Kleur: Zwart/Bruin
Aftekeningen: achtervoetjes beide wit. Voor beide zwart maar aan zijn rechter voetje nog iets wit in de kootholte en kroonrand.
Hij heeft sinds Van Laar korte manen en hij mist als het goed is nog een lok in het midden van zn staart. (heb ik als aandenken eruit geknipt).
Verder heeft hij geen duidelijke littekens behalve linksboven zn oog een kleine. Op zijn rechterwang heeft hij een plekje waar zijn vacht dikker is dan op andere plaatsen, dit ook alleen als hij niet geschoren is.
Geboortedatum is 26-6-1999 dus hij word dit jaar 13.Volgens het KWPN stamboek is de S ook 13 jaar dit jaar.
Verder zit ik diep te denken wat nog meer relevant is jullie te vertellen, als je nog iets wilt weten, zet het alsjeblieft in een reactie zodat iedereen het antwoord kan lezen.
Er gaat sinds 7-7-2010 geen dag voorbij dat ik hem niet mis.
Ik heb hier een paar duidelijke foto's van zijn volledige lichaam en specifiek hoofd:

Ik hoop echt dat iemand hem kent en hem voor me kan vinden, hij is echt me alles.
Alvast heel erg bedankt als je dit hebt gelezen,
Groet Marlon