GEZOCHT!! New Forest pony Rowan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

viv88

GEZOCHT!! New Forest pony Rowan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 16:08

Ik ben op zoek naar mijn vroegere pony Rowan (officieel heet hij Roy. Afstammeling van Brandy x Silverlea Spiderman)
Ik hem ongeveer 7 jaar geleden verkocht. Vrij snel daarna is hij weer doorverkocht aan mensen uit Heythuysen. Daar was een meisje wat met hem bij de pony club reed.

Rowan is een bruine New Forest ruin van ongeveer 1.48m. Hij heeft een witte kol op zijn voorhoofd en een witte sneb op zijn neus. Hij moet nu ongeveer 15 jaar zijn.Ik zou heel erg graag willen weten hoe het nu met hem is en waar hij staat. Nadat hij verkocht is heb ik constant aan hem moeten denken en nu na al die jaren kan ik het nog steeds niet loslaten. Voor een foto kun je mij mailen dan stuur ik de foto door.

Dus weet iemand waar hij nu is of heb je iets van informatie voor me neem dan aub contact met me op.

Groetjes Vivian

Semmerd

Re: GEZOCHT!! New Forest pony Rowan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 16:24

Ben wel benieuwd naar een foto,aangezien dit misschien het broertje van Ricardo kan zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:41

er staat wel zon soort gelijke pony hier in de buurt, alleen is die volgens mij kleiner.
heb je foto's?

viv88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 23:21

naomiyuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:54

Heey Sam,

Het is inderdaad Rowan, het broertje van Ricardo. Heb ik jou dan verteld dat ik hem heb gehad?

Groetjes Patricia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 20:01

hij lijkt er wel op!
ik zal morgen goed opletten als ik er langs fiets!

viv88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 22:54

Dat zou helemaal geweldig zijn als het hem is! Hopelijk is het hem. En ja goed opletten alsjeblieft :)
In iedergeval alvast bedankt!

Groetjess

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:20

nee, sorry, het is hem niet, hij leek er heeeel erg op, maar de pony die er op leek heeft 2 witte voetjes, en rowan 1.
Sorry!!