Leo by Hank Full of Cash

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gipsyqueen87

Leo by Hank Full of Cash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 15:09

Aangezien dit een Nederlands forum is en de laatste informatie die ik over hem heb is dat hij in Nederland zou zitten, probeer ik het via deze weg nog eens...

Ik heb ooit een hengstenveulentje weten geboren worden van het verzorgpaardje waar ik stapelzot van was (Shadow)... ik mocht alles met haar veulen doen, ze liet het allemaal toe en hij vond het fijn dat ik met hem bezig was.. het veulen is van de ene op de andere dag verkocht zonder ik hier iets van wist. Ik ben via internet gaan opzoeken en kwam uit bij mensen die hem gekocht hadden hier in België. Maar blijkbaar heeft hij ooit vastgehangen in de prikkeldraad waardoor er iets mis is met zijn been(benen?) en hij dus niet kan bereden worden. Deze mensen hadden hem gewoon gratis te geef gezet op het internet en ze konden mij enkel zeggen dat hij naar een koppel in Nederland is verhuisd waar hij zijn tijd op een weide mocht doorbrengen...

De reden waarom ik hem zoek? Wil gewoon nog eens een foto zien van hoe hij geworden is... het is al jaren geleden, 10 jaar om juist te zijn, maar hij is nooit echt uit mijn gedachten gegaan... vraag me steeds af of hij nog zou leven, wat voor een knappe bink hij zou zijn...

Dit is de laatste weg die ik probeer om hem te vinden... als ik zijn naam opzoek op internet vind ik enkel zijn stamboom, maar daar blijft het ook bij...

Dus bij deze.... hopelijk kan er mij iemand op het juiste pad brengen...

Meer info:

Hij is ruin... 10 jaar.... paint horse... zijn vader is hank full of cash en zijn moeder leos painted shadow.
Oorspronkelijk komt hij uit de walen hier in België...

Foto's volgen nog van zodra ik hen heb kunnen inscannen...

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:02

Misschien kun je op het western deel van dit forum een linkje plaatsen naar dit topic, dan kijken er wellicht wat meer (western)ruiters naar.
Edit: er staat meer familie van Hank Full of Cash op Bokt zie ik :)

Gipsyqueen87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 11:06

Rumpleteaser schreef:
Misschien kun je op het western deel van dit forum een linkje plaatsen naar dit topic, dan kijken er wellicht wat meer (western)ruiters naar.
Edit: er staat meer familie van Hank Full of Cash op Bokt zie ik :)

Bedankt voor de tip!!! _/-\o_