Gezocht! Banjer bruine nrps ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janneke1109

Gezocht! Banjer bruine nrps ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 22:25

Hoi Allemaal,

Een aantal jaren terug heb ik een verzorg pony gehad, Banjer.
Het is een ruin van ongeveer 1.50 hoog, echt een lieverd!

Na een aantal jaren van verzorging is de eigenaresse er snachts vandoor gegaan met haar pony's, ze heeft nog een tijd op een andere stal gestaan in de Beemster, maar heeft al snel daarna haar pony's verkocht. Deze mevrouw had twee pony's een witte merrie en dus Banjer, de bruine nrps ruin.

Ik vraag mij af of er iemand is die Banjer herkent, ben namelijk erg benieuwd hoe het nu met hem is en waar hij terecht is gekomen.

Naam: Banjer
Hoogte: 1.50
Leeftijd: 17/18?
Aftekeningen: Rechts achter een wit sokje + kolletje.

Ken je hem of heb je hem het afgelopen jaar ergens gezien?
Ik ben erg benieuwd!

Groetjes Janneke

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 22:05

idefix4

Re: Gezocht! Banjer bruine nrps ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 22:12

Bij ons op pension in de buurt van Zaltbommel stond een banjer. Hij lijkt er wel op, zo uit het geheugen. Ik kan het natuurlijk mis hebben. Zo secuur keek ik nou ook weer niet naar de paarden van anderen. Ik weet niet waar ie vandaan kwam. Inmiddels is hij wel weer doorverkocht. Bij twijfel laat je het me maar weten. Dan mag je via PB wel gegevens weten van de dame die er toen eigenaar van was. Hoe was hij met rijden? Zij vond hem toen wel moeilijk. Maar ze had nog veel te leren. Ze weet vast waar hij heen is gegaan.

janneke1109

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 18:31

passieAppel schreef:
Er is een bokker met een paard dat Banjer heet: memberlist.php?mode=viewprofile&u=3921

Bedankt voor je reactie, maar ik ben opzoek naar een ruin, het paard van deze bokker is een Merrie! Hihi Toch bedankt.

janneke1109

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 18:32

idefix4 schreef:
Bij ons op pension in de buurt van Zaltbommel stond een banjer. Hij lijkt er wel op, zo uit het geheugen. Ik kan het natuurlijk mis hebben. Zo secuur keek ik nou ook weer niet naar de paarden van anderen. Ik weet niet waar ie vandaan kwam. Inmiddels is hij wel weer doorverkocht. Bij twijfel laat je het me maar weten. Dan mag je via PB wel gegevens weten van de dame die er toen eigenaar van was. Hoe was hij met rijden? Zij vond hem toen wel moeilijk. Maar ze had nog veel te leren. Ze weet vast waar hij heen is gegaan.

Ik stuur je even een PB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:55

janneke1109 schreef:
passieAppel schreef:
Er is een bokker met een paard dat Banjer heet: memberlist.php?mode=viewprofile&u=3921

Bedankt voor je reactie, maar ik ben opzoek naar een ruin, het paard van deze bokker is een Merrie! Hihi Toch bedankt.

Oh sorry :P
Ik dacht: hé, die naam matcht! :+
Succes met je zoektocht verder :)

paartfan

Re: Gezocht! Banjer bruine nrps ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:24

ik zal voor je opletten!