ik ben op zoek naar iemand die mijn grote vriendelijke reus kent! Zijn naam is (nu?) Vario, of dat dan ook zijn officiele naam is... Géén idee! Hij heeft in 2007 pas een paspoort gekregen, althans, volgens de 'eigenaar'sticker.
Wat ik weet van Vario:
- Ruin
- Groooooot!! Nu meet hij 1.78 m

- Bont, vooral heel opvallend was dat hij op de linkerkant op zijn hals! Zie foto!
- Hij wil nogal eens vergeten dat ie zo groot is, en niet model shet
Hij is niet gemeen, absoluut niet, is ook absoluut niet snel onder de indruk ergens van, maar áls ie 't dan is, kan ie nogal eens door willen duwen.. - in 2005/2006 ingereden in Haghorst, bij Stal Jansen-van den Hout.
- Zij hebben hem, zover ik begreep, via de bonte paardenveiling in 2008 verkocht. Ik heb overigens ooit een keer een deelnemerslijst gevonden waar inderdaad wel een blauwschimmel genaamd Vario op stond, dus neem aan dat dat dezelfde was als mijn Vario.
- als goed is, is ie toen naar Denemarken verhuist
Vanaf Denemarken weet ik waar ie heen is gegaan, hij kwam toen weer terug naar Nederland en daarvandaan hebben wij hem weer gekocht.... Maar alles voor Haghorst...
Ik vermoed dat ie springgefokt is. Ik vermoed ook dat er ook daadwerkelijk met hem gesprongen is, als we in de bak aan het rijden zijn, heeft ie er nogal eens een handje van om op een hindernis aan te trekken, als die wel eens heel toevallig net langs de lijn ligt die ik wil rijden

Ook heeft ie een heel opvallend, ik neem aan, litteken op zijn borst zitten. Rechtsvoor, een behoorlijke jaap, ik denk toch zeker wel een cm of 10. Dat had hij al op de foto's van Jansen-van den Hout, dus ik denk dat het misschien dan al als veulen gebeurd is, of dus in ieder geval voor 2005.
Hier een paar foto's.. Voor meer foto's, kijk even in mijn profiel!

http://94.100.122.241/1453100001-145315 ... _5SrI.jpeg
Wie o wie (her)kent deze knappe jongen?
Groetjes Larissa
Even een schopje... Helemaal niemand die 'm bekend voor komt??