ik ben op zoek naar een pony die vroeger van mij was, zijn naam is winnie ( volgens zijn paspoort) het is een ruin die nu 17 hoort te zijn. geboren op 1 januari 1994. hij is bruin met zwarte staart en maanen niet een specifiek ras, het laatste dat ik van hem weet ik dat ik hem heb verkocht naar purmerent volgens mij was het 4 a 5 jaar geleden dat ik heb hem verkocht. weet iemand iets over deze pony? en waar hij nu staat? laat het me dan weten ik zoek hem al 3 jaar nu.
groetjes kim
kenzo18
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 12:22
ook heeft hij een appart brankmerk op ze linderbil als je snel kijkt lijkt het op een dollarteken met 1064 eronder maar het kan ook een J en S door elkaar zijn
Ik denk dat een foto (als dat mogelijk is) een veel grotere kans biedt dan zonder, er zijn namelijk wel meer paarden met deze aftekeningen
kenzo18
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 22:17
het probleem is dat ik geen foto meer heb
kenzo18
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-11 00:57
als iemand denkt dat ie hem gevonden heeft stuur dan aub een foto ik herken hem meteen. ook als hij niet meer leeft en je weet wat er gebeurd is ik zou het graag weten
winnie hij is van hein vermanen geweest ik denk dat ik wel weet welke maar de winnie die ik ken is helaas overleden weet niet meer precies hoe maar volgens mij zo 3 jaar geleden
Mijn vroegere verzorgpony (een shet) haar vader hete volgens mij Winnie ik ga binnenkort weer langs en dan zal ik wel weer even vragen of ik naar haar stamboekpapieren mag kijken:D
sourih
Geplaatst: 30-12-11 23:03
ik ken ook een winnie maar heb helaas geen foto's maar was de joune groot want die ik ken was bets groot
uploaden via bijvoorbeeld mijnalbum / tinypic en dan hier de link plakken.
marjoleinft
Geplaatst: 01-01-12 00:49
maak een account aan op http://www.mijnalbum.nl daarna je foto uploden. de link van de foto moet je neerzetten tussen [img]je%20fotolink[/img]. hopelijk lukt je het.