Het is een 9 jarige bruine ruin van ± 1.63, met zwarte manen en staart.
Hij heeft een kol en links achter een witte kroonrand die achter in de kootholte oploopt tot ongeveer de kogel.
Ik heb hem in juli verkocht aan een meisje uit Bolsward, maar zij heeft hem een aantal weken terug weer verkocht aan een meisje uit Buitenpost?
Ik meende dat haar naam Evelien was, achternaam weet ik niet.
Hij zou eerst bij Paardenpension Huisma in Drogeham hebben gestaan en daarna verhuisd zijn in de buurt van Grootegast.
Ik heb zijn vorige eigenaresse al meerdere keren gevraagd hoe de naam van de nieuwe eigenaar is en waar hij nu precies staat, maar ik heb van haar alleen te horen gekregen dat het goed met hem gaat, maar op mijn vragen krijg ik helaas geen antwoord.
Daarom probeer ik het op deze manier, misschien is er iemand die hem herkent.
In de zomer heeft hij een hele mooie helder bruine kleur, in de winter wordt hij veel donkerder (zie 2e foto)
Onderstaand 2 foto's, als je googled op afbeeldingen en dan Ulfeino intypt krijg je nog meer foto's.
P.S. Het is niet mijn bedoeling intensief contact te gaan houden met de nieuwe eigenaar of om hem regelmatig op te gaan zoeken, ik wil alleen heel graag weten waar hij precies is, omdat ik hem zelf gefokt heb, maar je hoeft niet bang te zijn een bemoeizuchtige eerste eigenaar op je dak te krijgen