Jaren geleden ging ik elke zomer naar Zeeland op vakantie en reed ik dagelijks strandritten bij Manege Grol te Renesse ik reed dan op Rocco een geweldig paard! heb heel wat mooie starndritten met hem gedaan. kent iemand dit paard en weet hoe het hem verlopen is?
Die ouwe schuur met dat rieten dak waar ook de stands waren is zo'n 13 jaar geleden afgebrand. Rocco is daarvoor verkocht aan Sijgje,die heeft nog Z met hem gestart ook. Het beestje was toen al in de 20 dacht ik. Er was daar ook een hooiopslag binnen met een rij boxen,daar is s'nachts brand uitgebroken en bijna alle paarden zijn omgekomen. Er hangt nu op het opnieuw gebouwde gebouw nog een gedenkplaat. Lijkt me sterk dat er meerdere Rocco's zijn geweest.
jee dat moet hem zijn...waren ind van die stands...waar ze al opgetuigd en al klaar stonden wat triest zeg wat moet dat een schok geweest zijn voor iedereen was een lief paard en reed ook erg fijn dat hij nog Z gestart is joh pff wat n drama
Noelladanny
Geplaatst: 16-02-13 01:39
Hallo,
Wie kent dit paard help me alsjeblieft zijn naam is rocco het is een ruin!
Help me aub (hoe kan ik een foto van hem plaatsen) dan kunnen jullie hem zien
Alvast bedankt
ThePast03
Geplaatst: 16-02-13 03:20
Omdat het paard gevonden is en de openingspost ook niet aan de regel van OV voldoet hier een slotje.