Ik ben op zoek naar mijn oude pony Kaleb. Dit is een e-pony (1.52m) van de hengst krimh. Kaleb is geboren op 1 mei 1996 en is een vosruin met een kleine kol en 1 wit voetje. Ik heb deze pony gekregen toen hij 7 dagen oud was, zelf opgeleid en tot zijn 10 gehad. Daarna is hij altijd in de buurt gebleven, tot dit jaar. Zijn eigenaren hebben hem weggedaan, omdat hij een hoefkatrol zou hebben. Ze willen echter niet zeggen waar hij heen is. Ik zou het wel heel erg graag willen weten want denk nog bijna dagelijks aan hem. Karin
ik heb de foto met me telefoon gemaakt van een foto en zo na me email gestuurd. Maar ik krijg dus niet gevonden hoe ik deze geupload krijg. Zie ook geen URL.... help???
Hee Karin , Je mocht Kaleb hebben voor niks en zeker in contact blijven met hem als je niet zo onbeschoft was geweest en niet zo'n grote mond had gehad. Hij had hoefkatrol , je vader was er bij toen we hem uitvoerig hebben laten scannen bij de veearts. Dat je hier zegt dat hij geen hoefkatrol had vind ik echt erg. Hij staat bij lieve mensen op de wei als knuffelpony.
Nee want ik weet nog steeds niet waar hij is. En ik zeg helemaal niet dat hij geen hoefkatrol heeft. Ik wil gewoon mijn pony weer zien die ik 10 jaar lang gehad heb
Misschien moet je dan eens rustig praten, zij is wel degene die blijkbaar weet waar ze is. Denk als je normaal met iemand praat diegene je best wilt helpen...
Ik ga die discussie niet via internet aan, want daar is Bokt niet voor bedoeld volgens mij. En dan worden woorden toch weer verdraaid zoals aan de telefoon gebeurd is. Het enig dat ik wil is de pony terug zien die ik heb gekregen vanaf dat hij 7 dagen oud was, waar ik 10 jaar voor gezorgd heb, waar ik lief en leed mee heb gedeeld. En die een heel belangrijk deel van mijn leven is geweest, en nog steeds is anders zocht ik hem niet. Maar als het de bedoeling is om iemand ongelukkig te maken en in onzekerheid te laten dan is dat gelukt. Van harte! En je hebt er niet alleen mij mee, maar ook Kaleb.
Is je eigen keuze, maar als iemand mij vertelde dat ze wist hoe of wat, wilde ik het weten, daarom is dit topic ook. En kaleb er mee? sorry maar vind ik echt nergens over gaan aangezien jo1998 goed verteld dat t paardje t goed heeft bij de nieuwe mensen.
Natuurlijk wil ik het weten, maar je weet niet wat er gebeurd is. En wat er tegen mij gezegd is. Ik heb al lang en breed gevraagd waar hij is, rusthuizen gemaild (want er werd gezegd dat ie daar zou staan) en dit was mijn laatste hoop. Vind het heel fijn dat jullie hier aan mee willen werken, maar veroordeel me niet. De pony heeft ook medicijnen en bepaalde verzorging nodig, dus ja het gaat me om Kaleb ja.