[PG] Manege Valkenbos en Hippisch Centrum Alkmaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ginus1988

[PG] Manege Valkenbos en Hippisch Centrum Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 15:46

Ik ben op zoek naar paarden en pony's die vroeger bij Manege Valkenbos in Heerhugowaard, of Hippisch Centrum Alkmaar Sint Pancras gestaan hebben. Ook lijkt het me leuk om met Raymond in contact te komen, die vroeger les gaf bij HCA Sint Pancras!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-12-12 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Caira

Re: Manege Valkenbos en Hippisch Centrum Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:47

Ik heb er hier 1 op stal staan van valkenbosch

Elmars_Floor

Re: Manege Valkenbos en Hippisch Centrum Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:00

Wij hebben een arabiertje op stal gehad die van Hippisch Centrum Alkmaar kwam. Is helaas enkele jaren geleden ingeslapen.

Roann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:23

Blacky van manege valkenbosch heeft nog jaren bij RV Coedijck gestaan en uiteindelijk ingeslapen voordat ze onwijs ging aftakelen..
Pikachu is van Casper geweest maar die heeft hem een aantal jaar weer verkocht, weet niet waar deze nu is..

Lab_iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:44

pikachu was van sammie, toen blijkbaar dus van die manege? en daarna van gina ( degene die dit aangemaakt heeft ) ik heb haar nu, ze staat in bruikleen in hoorn bij hele lieve mensen. Ze blijft van mij zodat ze niet verder verkocht kan worden.En blacky had inderdaad bij annet sombroek gestaan, hij was toen van brian. Die was helaas al een lange tijd geleden ingeslapen ( erg oud en slecht gebit,ging hard achter uit ;) )

Drx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 14:33

Daraxo misschien.
Bij de vorige eigenaren heeft hij daar wel in de buurt gestaan

(echter neit als manegepony)