ik ben niet heel actief meer op bokt maar sinds ik mijn paard heb verkocht of de eigenaar heeft hem verkocht (lang verhaal).. ben ik toch weer actief geworden omdat er zoveel deelnemers hier op dit forum zijn!!
duuusss.. Wie heeft mijn lieve paard nu of weet waar die staat??
Bij mij hete die Le Prof maar hij werd Professor genoemd.. maar in zijn paspoort staat Lotus haha
Het is een ruin van nu 17 jaar.. 1.65 hoog... donkerbruin... lief... eerlijk... rustig.. een typisch springpaard... en hij is naar 2 meisjes toe gegaan die er op zouden komen te rijden. toevallig weet ik dat hij naar Apeldoorn is gegaan naar een stal geloof ik. ik ben M1 dressuur en L springen met hem geworden en mis hem echt heeel erg.. natuurlijk hoop ik dat hij in goeie handen is gekomen en zich vermaakt daar waar die nu is.. mijn indruk van de meisjes was goed dus volgens mij is dat wel goed gekomen..
Zijn de mensen die deze topper herkennen of zelfs zelf hebben of op stal staat etc.?
zouden die pliiies willen reageren hier op?
Ik mis m'n oude lieverd zo en zou hem graag es willen zien!!
hier zijn wat foto's voor de duidelijkheid.

Dit is em dus..
ik zou het zooo op prijs stellen als diegene wat laat horen.. want ik mis hem zo en ben zo benieuwd waar die is..
alvast bedaaankt!!
Groetjess Margriet van Dijk
). Hij staat op een pensionstalling (Levade in Wenum-Wiesel) samen met nog zo'n 50 andere paarden en pony's. Vooral Joshi (12) en ook Isa (13) rijden op hem en hij bevalt erg goed. Hij is superlief en werkt hard. Op dit moment doen ze alleen dressuur met hem, maar ze zijn wel van plan om ook met hem te gaan springen, maar daar hebben de dames nog erg weinig ervaring mee, dus dan zullen ze vooral van Lotus moeten gaan leren. Op dit moment is eigenlijk alleen donderdag een rustdag voor hem, dus hij blijft goed in conditie.