Wie weet meer van het verleden van mijn Quarter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princeps

Wie weet meer van het verleden van mijn Quarter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 23:04

Ik zoek meer informatie over het verleden van mijn quarter.
Ik kreeg via via erg vage informatie te horen dat ze in het verleden erg heftig geweest zou zijn, bokken, stijgeren, noem het maar op. Ik kan hier in haar gedrag echter helemaal níets van terugvinden, kan het me nauwelijks voorstellen. Heet is ze wel, maar aan de andere kant is ze ook erg rustig. Wel lijkt het erop alsof ze niets kent, groot verkeer vind ze heel eng, maar ze doet wel haar best om haar koppie cool te houden. Als ze schrikt, springt ze ook alleen omhoog en rent ze niet snel weg.

Paspoortje:
Stamboeknaam: Cindy R Alta
Roepnaam: Nu Hera, heette bij vorige eigenaresse Chiku
Ras: Quarter Horse
Stokmaat: 1.43
Kleur: Chestnut
Aftekeningen: Witte bles, 1 wit voetje linksachter, oude littekens van te strakke beenbescherming op voorbenen.
Overig: Heeft een paar oude littekens op haar hoofd, vraag me onder andere af waar deze vandaan komen.

Foto's staan in mijn profiel.

Ik zoek haar fokker, eventuele vorige eigenaren, mensen die haar hebben gekend en me meer over haar kunnen vertellen, alles is welkom eigenlijk.

cissy

Re: Wie weet meer van het verleden van mijn Quarter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 15:04

Ik heb bij de AQHA gekeken en heb diverse gegevens voor je, maar weet niet of de vorige eigenaren het apprecieren als ik het hier neer ga zetten.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 00:06

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 18:05

cissy schreef:
Ik heb bij de AQHA gekeken en heb diverse gegevens voor je, maar weet niet of de vorige eigenaren het apprecieren als ik het hier neer ga zetten.

Ok, zou je deze dan misschien kunnen pb-en? Bedankt i.i.g.!

Peterina schreef:
Zo te zien heeft zij ook al minstens 2 veulens gehad: http://www.allbreedpedigree.com/cindy+r+alta

Deze had ik zelf ook al gevonden ja, bedankt voor het meedenken!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:09

Als je de fokker van de veulens kan vinden dan kom je ook meer te weten. Als dat niet lukt dan zou je de dekhengst eigenaar kunnen kontakteren en hem vragen of hij de vorige eigenaar weet.