[PG] Witte (Icatra), schimmelruin 1,72, 21 jaar KWPN

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

[PG] Witte (Icatra), schimmelruin 1,72, 21 jaar KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 10:21

Doordat de nieuwe eigenaar van mijn vorige paard hem verkocht heeft, maar niet wilt zeggen hoe en wat, weet ik niet meer waar mijn oude vriend is. Hij zou daar voor zijn leven mogen blijven, maar helaas heeft de nieuwe eigenaar hem binnen een paar maanden al weer verkocht.

Wie weet er meer?

Het gaat dus om Witte, een 1,72 hoge volledig witte schimmelruin. Zijn stamboeknaam (KWPN) is Icatra. Hij is geboren op 24-03-1990. Hij is geboren uit Dior (G. Ramiro z) en Esanta (Rivaal).

Hij zou verkocht zijn aan de handelaar Cees Barsingerhorn volgens een andere bokker die ook op de stal stond waar hij heen was verhuisd. Ik had hem verkocht aan iemand die hem gestald heeft op stal de Windroos in Schagen. Ik heb een mail verzonden aan Cees, maar daar nog geen antwoord op gekregen. Ik heb zijn vrouw telefonisch gesproken, en die gaf aan dat hij naar Belgie zou zijn verkocht. Gezien zijn leeftijd vrees ik daardoor dat hij niet meer leeft... maar ik hou hoop.

Hier een foto:
Afbeelding
Afbeelding

In mijn profiel staan nog meer foto's in link, en ook een filmpje in link.

Navraag bij het KWPN heeft niets opgeleverd. Hij is niet als overleden aangemeld, maar dat wilt natuurlijk niet veel zeggen.

Als iemand weet waar hij nu is, dan hoor ik het graag (ook als dat betekend dat hij niet meer leeft).

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 16:37

Helaas is nog steeds niet bekend waar Witte precies is gebleven.

Degene die hem van mij gekocht heeft zegt dat hij bij een particulier in Belgie staat, maar zelf ook niet te weten waar dat precies zou zijn.

Wie heeft er meer informatie?