Een vriendin en ik zijn op zoek naar een paardje wat bij ons op de manege heeft gestaan. Wij missen hem heel erg en willen graag nog een keer bij hem langskomen als dat mogelijk is.
Hij heeft van 2007-2008 bij ons op de manege gestaan en is toen terug gegaan naar de Belgische handelaar waar hij vandaan kwam.
Het gaat om een belgisch trekpaard die bij ons de naam Franz droeg, hij had geen papieren maar had een tijd voor de koets gelopen in Amsterdam. Toen hij in 2007 bij ons kwam werd gezegd dat hij tussen de 7 en de 10 jaar oud was. Dus dit betekent dat hij nu tussen de 11 en 14 jaar zou zijn (maar dat weten we dus niet zeker!)
Hierbij 2 foto's, ben aan het kijken of ik betere foto's heb, maar denk het helaas niet.
Zo ziet hij er in zijn geheel uit

Een foto van hoe hij ons (bijna) altijd begroette in de stal en wat hij gewoon erg graag doet..

Ik hoop heel graag te vinden waar hij nu is, aangezien we hem heel erg missen. Hij is bij ons weg gegaan omdat de begeleiders bang waren om verantwoordelijk te zijn voor zo'n groot paard. Echter hebben wij er nooit problemen mee gehad, dus ik denk dat het een super lief paard is!
Hopelijk weet iemand iets!
Alvast bedankt!