Spooky, voormalige manegepony te Groesbeek (De Horst)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ArcoCiao

Spooky, voormalige manegepony te Groesbeek (De Horst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 18:31

Ik ben op zoek naar mijn lievelingspony die een aantal jaar geleden is verkocht door Robin van Lierop, eigenaar van Manege De Horst. Ik heb al veel op internet onderzoek gedaan, maar helaas geen resultaat. Mocht je informatie hebben over deze pony, meld het alsjeblieft. Maakt niet uit wat voor informatie, alle beetjes kunnen helpen!
Dit is een foto van haar:
Afbeelding.

MrKatz

Re: Spooky, voormalige manegepony te Groesbeek (De Horst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:43

Weet je misschien haar chipnummer nog?
Als dat zo is kun je via http://www.huisdierchippen.nl/ het chipnummer natrekken.
Je kunt dan zien welke gegevens eraan hangen en op die manier contact opnemen met de eigenaar!

Succes, en laat even weten als het gelukt is!!

Mioux

Re: Spooky, voormalige manegepony te Groesbeek (De Horst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:57

Wil de manage ook niks zeggen ?

ArcoCiao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 16:55

MrKatz schreef:
Weet je misschien haar chipnummer nog?
Als dat zo is kun je via http://www.huisdierchippen.nl/ het chipnummer natrekken.
Je kunt dan zien welke gegevens eraan hangen en op die manier contact opnemen met de eigenaar!

Succes, en laat even weten als het gelukt is!!

Ik zal eens vragen aan de manege-eigenaar. Ik vermoed dat hij het niet heeft, maar het is het proberen waard! Dankjewel voor de tip en als het wel lukt, laat ik het weten! :)

ArcoCiao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 16:57

Mioux schreef:
Wil de manage ook niks zeggen ?

Nou de eigenaar weet jammer genoeg niet al te veel erover. Zelfs niet eens waarnaartoe ze is verkocht. Het kon een melkzuiveringsbedrijf geweest zijn, maar dat was niet zeker, aangezien de handelaar die haar meenam in ruil voor een fjordenpony misschien een tussenstop heeft gemaakt en haar eerder heeft verkocht en dus niet aan het melkzuiveringsbedrijf...