Hallo bokkers! Is er hier op bokt toevallig iemand, Die er veulenfoto's heeft van Woreas? Woreas is een kwpn ruin van 8 jaar oud. Zijn vader is Boreas, En zijn moeder is Roxy. Als iemand hier foto's heeft van Worias toen hij veulen was, Zouden ze me die dan asjebliefd willen sturen? Ik zou het ook heel leuk vinden, Als ik dan ook foto's kan krijgen van de Vader en Moeder van Woreas, En foto's van zijn Opa en Oma, Je zou me hier heel blij mee maken want ben er al heel lang naar opzoek!
Dus als iemand hier foto's heeft van toen hij een veulentje was, en van zijn Vader en Moeder en/of Opa en Oma heeft, Laat het me dan asjebliefd weten in het topic, Je zou me er zo blij mee maken! Ik zet hier 1 foto neer van mij en Woreas zodat jullie een beetje kunnen zien hoe hij uitziet. XXXXXDenise
Diana en Richard hadden Boreas. En wie heeft er hier het mailadres van Diana en Richard? Of wat is de site van Diana en Richard? Alvast heel er bedankt! Want ik ben namelijk een fotoboek het maken met allemaal foto's van Woreas en zou het dan leuk vinden als er ook veulenfoto's bij zijn. Hier is een foto van Woreas en mij samen. Woreas is de zoon van Boreas. De vader en moeder van Woreas is: Vader: Boreas. Moeder: Roxy. V van V: Jasper.
Laatst bijgewerkt door Deniseeeh op 25-10-11 13:01, in het totaal 2 keer bewerkt