Foto's van toen Woreas veulen was, De vader is Boreas.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Deniseeeh

Foto's van toen Woreas veulen was, De vader is Boreas.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 12:33

Hallo bokkers! Is er hier op bokt toevallig iemand, Die er veulenfoto's heeft van Woreas? Woreas is een kwpn ruin van 8 jaar oud. Zijn vader is Boreas, En zijn moeder is Roxy. Als iemand hier foto's heeft van Worias toen hij veulen was, Zouden ze me die dan asjebliefd willen sturen? Ik zou het ook heel leuk vinden, Als ik dan ook foto's kan krijgen van de Vader en Moeder van Woreas, En foto's van zijn Opa en Oma, Je zou me hier heel blij mee maken want ben er al heel lang naar opzoek! <3 Dus als iemand hier foto's heeft van toen hij een veulentje was, en van zijn Vader en Moeder en/of Opa en Oma heeft, Laat het me dan asjebliefd weten in het topic, Je zou me er zo blij mee maken! Ik zet hier 1 foto neer van mij en Woreas zodat jullie een beetje kunnen zien hoe hij uitziet. XXXXXDenise *\o/* Diana en Richard hadden Boreas. En wie heeft er hier het mailadres van Diana en Richard? Of wat is de site van Diana en Richard? Alvast heel er bedankt! Want ik ben namelijk een fotoboek het maken met allemaal foto's van Woreas en zou het dan leuk vinden als er ook veulenfoto's bij zijn. Hier is een foto van Woreas en mij samen. Woreas is de zoon van Boreas. De vader en moeder van Woreas is: Vader: Boreas. Moeder: Roxy. V van V: Jasper. Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Deniseeeh op 25-10-11 13:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Elles

Re: Foto's van toen Woreas veulen was, De vader is Boreas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:54

PP >> OV

Deniseeeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 12:54

En dat betekent? ik ben pas nieuw op bokt.:$

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:58

je topic is verplaatst.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 15:34

Hoi Denise ik heb even voor je gezocht en ik hoop dat ik de goede hengst te pakken heb.

Hier wat afstammingsgegevens:
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=2289

Je zou via google kunnen zoeken op Boreas hengst en dan staat bij afbeeldingen wel een foto van hem. Wat ik kon vinden stond hij op de Waola Hoeve ter dekking. Helaas kan ik daar geen site van vinden.

Ik weet trouwens niet of Woreas op venhof geboren is aangezien Roxy van hun is? Misschien heeft Martin foto's van hem als veulen?

groetjes Joyce (woensdag avond les :) )