[PG] Appaloosa merrie, Jiska.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Blanket

[PG] Appaloosa merrie, Jiska.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 19:34

Ik ben op zoek naar mijn oude leasepaard Jiska. Jiska is een merrie van nu zo'n 10 tot 15 jaar oud.
Jiska is een schabrakbonte Appaloosa (mogelijk met papieren van het NAS). Ze is rond de 1.50-1.60.
Jiska is absoluut geen makkelijk paard, mede doordat zij vroeger mishandeld is geweest. Ze is een erg sensibele merrie en schrikt snel.

Jiska heeft tot eind 2008 in Amsterdam gestaan op de Floradorp Ranch. Ze is toen verkocht aan een mevrouw (ik heb al contact met haar, helaas weet ook zij niet meer dan dit.) die haar vrij snel weer heeft verkocht aan een handelaar.

De kans is groot dat ze mogelijk in Belgie staat. Wie o wie weet waar ze nu is, hoe het met haar gaat?
Ik zou zo graag mijn vriendinnetje weer eens willen zien of op zn minst willen weten hoe het met haar gaat..

Afbeelding

Afbeelding
Zomer.

Afbeelding
Winter.

Maydine

Re: [PG] Appaloosa merrie, Jiska.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 11:21

Ik stuur je even een pb! :)

kell199

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 13:01

Ben je al iets verder te weten gekomen?

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 13:06

Inmiddels nog niet verder. Heb wel een e-mail gestuurd naar de tip van Maydine, dus dat is afwachten. Alle tips zijn nog welkom! :j

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:14

Blanket schreef:
Inmiddels nog niet verder. Heb wel een e-mail gestuurd naar de tip van Maydine, dus dat is afwachten. Alle tips zijn nog welkom! :j

Ik zou er ook gewoon even achteraan bellen en dan refereren naar je email. Ze zijn alle dagen druk met de paarden en ritten dus weet niet of ze dagelijk de mails checken....
Ik ben benieuwd! Hoop dat je haar vind! :j

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 17:55

Vandaag een mailtje terug gekregen, helaas staat ze niet bij Pferdehof Montferland. Toch bedankt voor de tip Maydine! :)

Echter heb ik wel wat nieuwe informatie gekregen van de vorige eigenaresse:
Jiska is op 22 oktober 2009 verkocht aan een handelaar/opkoper in Noord-Holland. Iets van Broese oid? En vanaf daar gaat het gerucht dat ze naar Belgie is verkocht.

khasselmans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 09:17

Bonjour,

Concernant Jiska, je peux vous rassurer, elle est avec moi depuis le 16/12/2013 :D
Elle se trouve bien en Belgique (province de Liège)

C'est vraiment une chouette jument. Elle est super gentille et câline mais est très craintive (surtout avec les hommes).

Serait-il possible d'avoir des infos et des photos sur son passé avec vous?

Je vais traduire mon message via Google Traduction donc désolée si ce n'est pas parfait.

Hallo,

Jiska op, ik kan u verzekeren, ze is bij mij sinds 16/12/2013: D
Het is goed in België (provincie Luik)

Dit is echt een leuke merrie. Ze is super lief en knuffelig, maar is zeer timide (vooral bij mannen).

Zou het mogelijk zijn om informatie en foto's op zijn verleden bij je hebt?

Ik mijn boodschap te vertalen via Google Translate dus sorry als het niet perfect .

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 12:07

Bovenstaande poster en ik hebben inmiddels mail contact. Bizar hoe het kan lopen.. De zoektocht al lang en breed opgegeven en dankzij dit topic op Bokt inmiddels, 3 jaar later, contact met haar huidige eigenaar. :D :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 14:46

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.