Wie weet waar Maaike van het Ieniemieniehof is?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IMH

Wie weet waar Maaike van het Ieniemieniehof is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 22:46

/3 Wie weet waar Maaike van het Ieniemieniehof staat? Het is een NMPRS geregistreerd minipaardje. Ze, merrie, is vos-bont van kleur en nu 3 jaar oud. Het is een enorm lieve schat van een merrie, die gek is op eten. Ze is slechts 73 cm hoog.

Ik heb haar ingeruild op een Amerikaans miniatuurpaardje dat zou bijten en trappen en dat bij mij een rustig thuis heeft gekregen. Helaas heeft de persoon die Maaike toen inruilde op het Amerikaanse merrietje haar zelf niet aangehouden zoals ze wel beloofde, maar haar binnen 2 dagen doorverkocht. Het Amerikaanse merrietje heeft het hier prima naar haar zin, en bijt of trapt niet. Maaike.... de lieverd..... zou een goed thuis krijgen bij de dame die mij het Amerikaanse merrietje verkocht. Die kon een lieve minimerrie goed gebruiken daar er bij haar veel kinderen spelen. Helaas werd ze dus direct doorverkocht.

Maaike schijnt samen met een shetlander te staan in een weiland in Zeeland, maar of dat klopt durf ik niet te zeggen. Dit daar ze aangehouden zou worden, maar vervolgens binnen 2 dagen is doorverkocht, dus wat ervan klopt.... De persoon die haar heeft ingeruild en vervolgens doorverkocht kan/wil mij ook geen naam geven van de nieuwe eigenaar. In eerste instantie wist ze niet wie haar gekocht had, maar toen ik er nogmaals naar vroeg vertelde ze mij dat Maaike in Zeeland zou staan in een weiland samen met een shetje.

Wie kan mij helpen om haar nieuwe adres te vinden? Bij het NMPRS is haar stamboekpapier niet overgeschreven op een nieuwe eigenaar, dus die kunnen mij niet helpen.

Maaike is een enorme schat die nooit bijt of trapt. Ik mis haar enorm en zou haar graag eens opzoeken, of van de nieuwe eigenaar willen horen hoe het met haar gaat.

Wie helpt mij haar te vinden? _/-\o_

Foto's van Maaike zowel linker- als rechterzijde, zijn te zien op een apart gedeelte van mijn website:

http://ieniemienie-miniature-horses.webklik.nl/page/maaike

Hopelijk kan iemand mij vertellen waar ze is. Ben je eeuwig dankbaar.

Groetjes Eliane

jSophiaF

Re: Wie weet waar Maaike van het Ieniemieniehof is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:40

SMP --> OV

IMH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 22:52

En wat betekent dat? SMP --> OV??

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 22:55

Je topic is verplaatst, succes met het zoeken naar Maaike! Gelukkig reikt Bokt ver!