Steeds in de moment dat ik me even minder voel moet ik weer denken aan een oude manege pony van 3 jaar geleden. Het klinkt misschien stom of raar. Maar ik mis hem nog steeds onwijs erg. Daarom hoop ik hem via deze weg terug te vinden als hij er überhaupt er nog is... Op de manege was hij niet de makkelijkste. Hij kende ook nog niet veel. Een half jaar lang heb ik elke week achter elkaar op hem gereden. En langzaam begrepen we elkaar. Ik ben toen van de manege af gegaan omdat ik mijn eigenpony kreeg. Sinds dien heb ik hem bijna niet meer gezien.
Hij is waarschijnlijk ongeveer 1.32 tot 1.37 hoog. En hij zal nu rond de 5/6 jaar zijn. Hij is erg eigenwijs en bij ons op de manege wat happerig. Ik weet nog zo goed al die streken van hem. Onder het rijden rende hij wel eens naar de andere kant van de bak. Of dat hij niet meer vooruit te branden was! Ook kon hij een leuk sprongetje maken. Voor mij was hij echt mijn maatje. Hij is bij de manege weg gegaan, omdat hij een tijd al kreupel liep en hij had iets aan zijn rug. Ook was hij voor mijn gevoel niet geschikt voor de manege.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=874373
Ik hoop zo dat iemand hem herkent, ook als je een voorgevoel hebt dat je hem herkent laat dan iets van je weten!
En soms veranderd kleur ook beetje he