Ik heb een stermerrie tuigpaard van de hengst uromast. De moeder van mijn merrie heet JOYSE en ik kan nergens informatie of een foto van der vinden. Aangezien mijn merrie nogal een aparte verschijning is, en ze totaal niet op der vader lijkt, ben ik benieuwd hoe der moeder eruit ziet. Mijn merrie heet: Anoyse. A. Ze is opgenomen in het kwpn net als haar vader en moeder. Maar ik kan niks over de moeder vinden?!?!
Wie o wie heeft er informatie over deze fokmerrie of een foto ervan!? Laat het mij dan weten.
Groetjes mandy
petraaken
Ik kan op http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=205147 wel de afstamming vinden, en door op de moeder en dan op nakomelingen te klikken zie je dat er in ieder geval 2 volle zussen en 1 volle broer van Joyse zijn. Misschien kun je proberen contact op te nemen met de fokker van Joyse, om te vragen of hij de moeder nog heeft (zou dan nu al wel 24 zijn), of misschien foto's van haar heeft.
Kabouterdans
Geplaatst: 30-09-11 13:48
Joyce is gefokt door: A.D.A. Augustinus te Ochten. Haar laatste bij het KWPN geregistreerde veulen is geboren in 2009.