Hallo,Ik ben op zoek naar een pony die ik een aantal jaar gereden heb voor een boer in Nijmegen.Ze heet Ayla en is een merrie van inmiddels ong 16 jaar.Ze heeft een schofthoogte van 1.42.aftekeningen:Hoofd: Doorlopende bles, witte onderlipRechter voorbeen: Hoog witbeen, zwarte vlek op kroonrandLinker voorbeen: -Linker achterbeen: Half witbeen, voorzijde oplopend, zwarte vlek op kroonrandRechter achterbeen: Witbeen, voorzijde oplopendOverige: Witte vlek op linker flank doorlopend tot in onderbuik.Vader: Vita nova's celestoMoeder: AnouskaAls je de eigenaar bent, de pony kent of de eigenaar kent,Laat dan aub een berichtje achter.Ik ben benieuwd hoe het met Ayla gaat en eventueel foto's.Groetjes Sanne
het zou handiger zijn voor je zoektocht om een foto te plaatsen, dit kan met o.a. tinypic.com en dan de direct linkt tussen zetten.
het is dus een NWR pony geregistreerd bij het NWPCS,heeft ze nu een grote witte vlek op haar zij?dat moet toch makkelijk te vinden zijn?
nwr pony? en of ze geregistreerd is bij het nwpcs weet ik niet. En zoals in de beschrijving staat heeft ze inderdaad een witte vlek op haar zij.
NWPS pony staat in je titel en dat het een welsh is.NWPCS is het stamboek voor de welshjes en je hebt diverse maten welshjes,sectie,szo te zien is dit een sectie NWR wat Nederlands Welsh Rijpony betekend.