Ik ben op zoek naar mijn oude pony Jannes (mogelijk Jacco) geboren in 1992, maakt hem nu 19 jaar. Het is een bruine D-pony, ongeveer 1.45cm. 4 witte benen en een maanoog, rechts volgens mijn geheugen. Hij had altijd een mooie dikke zwarte staart. Ook had hij weinig schoft en een vrij rond gevormde rug, lastig om een zadel te zoeken, moest speciaal worden aangepast toendertijd.
Ik heb met hen recreatief gereden en hij is ook aangespannen beleerd. Ik heb hem in 1999 verkocht aan een manege in Kamerik (Heertje?) en in 2008 stond hij te koop in Mierlo. Hierna ben ik het spoor kwijtgeraakt en ben erg benieuwd hoe het met hem is!
Hopelijk herkent iemand hem, ik weet nu dat hij na manege De Heer in Kamerik naar Stal Van Brenk in Groenekan is gegaan, hierna heb ik zijn spoor nog niet gevonden.
Ik herken deze pony! Als ik het goed heb is dit 3 maanden lang mijn verzorg pony geweest, een aantal jaar geleden al wel, toen hij nog op Stal van Brenk stond. Ik heb ook wat foto's voor je .. voor mij is het hem in ieder geval!