[PG] Apache, verkochte appaloosa

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Unbeatable

[PG] Apache, verkochte appaloosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 14:38

Hallo allemaal !

Ik ben nu heel lang opzoek naar mijn oude leasepony Apache. Hij is een a pony van ongeveer een meter 10 ? Toen ik hem had was die volgens mij 10 - 12 jaar oud. Hij is wit, en heeft bruine spikkels, en klein beestje dus. Apache was een ontzettende schat, hij werd bitloos gereden en was bang voor zwepen. Een jaar of 2 geleden is hij verkocht. Ik heb het adress gekregen van de vorige eigenaar, en opgezocht op google ' maar het bestaat niet.. Iemand ideeen wat ik moet doen? ik ben ontzettend bang dat er iets met hem is gebeurd.. Ik ben net verhuist, dus ivb met verhuizing ben ik het adress kwijtgeraakt, dat kan ik eventueel wel opnieuw vragen. Tegen mij hebben zeg gezegd dat hij op een manege staat. Wie o wie weet waar mijn kleine spikkel vriend is gebleven??!! Ik zoek zo snel mogelijk het adress.
alvast bedankt
Fotos volgen nog !!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 15-09-11 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

Mioux

Re: Gezocht : Apache, verkochte appaloosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 17:17

weet je ook ergens waar die heen is gegaan? provincie of stad ?

Unbeatable

Re: Gezocht : Apache, verkochte appaloosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 17:34

Ja.. ogod staat op dat papiertje maar ik ben net verhuist, ik zal het snel even zoeken. ik heb de vorige eigenaar gesmst of ze het nog heeft !