Ik ben op zoek naar een Dartmoorpony die ik gefokt heb. Ze heet Gwen Regine en is geboren in 2000/2001. Het laatste dat ik weet is dat ze naar Zeeland verkocht is. Ik zou graag willen weten hoe het nu met haar gaat!
dit is wel ergggg weinig info? schofthoogte? paspoort? foto? laatste eigenaar die je weet?
gertrud
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-11 09:46
Tja, heel veel meer informatie heb ik niet, want ik heb haar verkocht als veulen. Ze is donkerbruin, en heeft aan een van haar achtervoeten een witte vlek op de kroonrand, aan de achterkant. Ze zal rond de 1.20m zijn. Het was een ontzettend vriendelijk en aanhankelijk veulen.
Heb je ook een fototje misschien van toen ze nog n veulen was ? Alles kan helpen bij zo'n zoektocht
esje01
Geplaatst: 27-09-11 17:42
hoi,ik ben van het dartmoorpromotieteam. heb je al navraag gedaan bij het stamboek. Misschien is ze nog wel als 3 jarige ter keuring aangeboden en dan wordt het makkelijker zoeken. Je kunt ook altijd een oproepje plaatsen op de site van het nederlands dartmoorpony stamboek. succes!
gertrud
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-11 21:03
Hoi,
ja, daar heb ik ook al eens aan gedacht (oproep op site). Ik vermoed dat Gwen bij niet-Dartmoor liefhebbers terecht is gekomen. Als driejarige is ze niet op de keuring geweest, helaas, dat heb ik al nagekeken.
Groeten,
Gertrud
gertrud
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-11 21:05
o, die tip van het stamboek is een goed idee! Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik heb trouwens sinds een jaar haar halfbroer. Hij is te zien op mijn site: www.gertrudjetten.nl
HG,
Gertrud
Mioux
Geplaatst: 28-09-11 12:33
Mioux schreef:
Heb je ook een fototje misschien van toen ze nog n veulen was ? Alles kan helpen bij zo'n zoektocht