[PG] Donnaline

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sonja8

[PG] Donnaline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 09:52

Ik zoek het paard Donnaline. Enkele weken geleden is ze verkocht aan mensen uit Oisterwijk via Jansen van den Hout.
Het paard was in eigendom van de Familie Hogendoorn uit Pijnacker en ik heb dit paard altijd gereden voor hun. De (waarschijnlijk) nieuwe eigenaar heeft 1 keer gebeld naar de Familie Hogendoorn om wat vragen te stellen en zou nog laten weten of ze haar zouden kopen. Helaas hebben we nog niets gehoord. Graag zou ik willen weten of die mensen haar gekocht hebben en of ik daar nog een keertje zou kunnen komen kijken.
Donnaline is een Donnels x Negro merrie. Ze is donkerbruin met wat wit op haar benen en een bles.
Ik hoop dat iemand mij in contact kan brengen met die mensen!

Laganita

Re: [PG] Donnaline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:26

Ik heb toen nog op donnaline gereden!
maar ik zou niet weten waar die nu is, wil stal jansen geen nummer geven van die mensen?

dees21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:47

Gewoon eventjes bellen naar de stal. Dat zijn de juiste personen om te benaderen voor informatie.

sonja8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 21:50

Ik heb inmiddels ook gebeld naar Jansen van den Hout. Donnaline is nog niet officieel verkocht. Ze is nog op proef. Ik moet even een sms sturen en dan zullen ze me bellen als ze verkocht is.
Ik dacht: ik plaats alvast een berichtje op bokt, misschien dat de mensen die haar nu op proef hebben ook op bokt zitten!

Leonie1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 08:52

Hey, dit is misschien een beetje een late reactie, maar heb je misschien een foto van Donnaline? Volgens mij is het het paard wat ik momenteel rijd! Ze heeft een witte vlek op haar buik, aan de rechterkant en ze is nu ongeveer 8.

sonja8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 09:56

Hoi Leonie,
Ik heb contact gehad met Toon Ras en ze staat in Eindhoven. Ik zou graag een keer bij haar gaan kijken maar ik ben net bevallen van mijn zoontje en Eindhoven is een eind rijden dus dat gaat nog niet.
Is het deze Donnaline? Kun jij mij dan vertellen hoe het gaat? Ik ben reuze benieuwd!!

Oh ja, als je een foto wilt, moet je even je mailadres geven!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-09-12 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:25

Op de manege waar ik rijd staat een paard genaamd Donnaline (geen manegepaard, alleen op de manege gestald.) Ik heb geen foto, maar aangezien je het hierboven ook over Eindhoven hebt weet ik vrij zeker dat het hetzelfde paardje is =).

sonja8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 20:08

Ja, het is dezelfde! Ik heb inmiddels contact gehad met het meisje. Dank je voor de reactie!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:48

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.