Shakira, haflinger 8/9 jaar, 2 plekken op achterbenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iris92

Shakira, haflinger 8/9 jaar, 2 plekken op achterbenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 15:46

Gezocht;

Haflinger merrie genaamd Shakira. Wij noemde haar altijd Sjaak.
is 8 of 9 jaar oud. Heeft op het achterbenen 2 plekken/littekens.
Ik zou graag willen weten waar zij zich bevind.
Ik dacht dat ze naar een manege in limburg was gegaan, maar dit weet ik helaas niet zeker.

Ik ga nog opzoek naar een foto van haar, maar kan deze op het moment helaas niet vinden..

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 16:11

Er is hier op bokt wel iemand met een haflinger Shakira volgens mij.
Zal even naar haar boktnaam zoeken, kun je haar zelf pb'en.

Josien62 is haar boktnaam. Maar zie net dat haar Shakira 7 is. Maar misschien is het, het proberen waard.
Succes met zoeken in ieder geval :).

Iris92

Re: Shakira, haflinger 8/9 jaar, 2 plekken op achterbenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 16:21

Nee het is 100% zeker een haflinger, volgens mij had ze ook nog papieren.

Helaas josien62 was ik al tegen gekomen en dat is ze niet..

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:35

heb hier foto's van Shakira
dit is de haflinger die irisvdheuvel en ik(liekjje) zoeken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:01

Heey

Is idd mij haffie niet
Heb je der al gevonden??

SCR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 11:55

Weet je ook de naam van haar moeder? Het is mogelijk dat mijn haflinger haar moeder is. Ik ben namelijk ook opzoek naar een haflinger merrie shakira (dochter van mijn haflinger) en Dora ( kleindochter van mijn haflinger)
Mijn haflinger heet Charisa van de Lage Wal.

Ik heb 1 foto van de shakira waar ik ook naar opzoek ben. Haar achternaam is van de Kilweg. Weet niet of het dezelfden zijn. http://i39.tinypic.com/2hobdwm.jpg

Ik heb ook een mail gestuurd naar manege zilfia's hoeve in houten omdat mijn haflinger daar heeft gestaan en ik meer van haar verleden wil weten, ik heb daar ook bij gevraagt of haar dochter shakira daarbij is mee gekomen. Ik wacht nog op antwoord. Als jouw shakira overeen komt met mijn shakira zal ik je op de hoogte houden van die zoektocht.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 12:20

Wij zijn inderdaad opzoek naar dezelfde shakira, Dora is bij ons geboren, ik kan je wel doorlinken naar de eigenaar van dora, want die ken ik namelijk persoonlijk. Shakira is voor ons zoek geraakt. Die is naar een manege, maar waar durf ik niet te zeggen.

SCR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:53

Wat toevallig zeg. Erg leuk. Ik zou graag de link van de eigenaar van Dora willen hebben, ben erg benieuwd naar Dora. Misschien dat Shakira nog op manege de zilfia's hoeve staat maar dat weet ik dus niet zeker. Ik wacht de mail af en ik hou je op de hoogte. Ik sla jouw foto's van Shakira even op hoor haha.

Hier 2 foto's van Charisa, de moeder van Shakira en de oma van Dora. http://i44.tinypic.com/2a5dmza.jpg http://i40.tinypic.com/315nbip.jpg
Ook heb ik de eigenaar van de moeder van Charisa, de oma van Shakira en de overgroot oma van Dora gevonden.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 21:39

Nee shakira staat niet op die manege, want daar hebben wij haar toen van gekocht. Volgens mij ergens in limburg? Maar ik kan het misschien nog ergens achterhalen, bedenk ik me net. Ik houd je op de hoogte. Ik kijk morgen ofzo even of ik haar bokt profiel kan vinden als ze het al heeft.

SCR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:56

Oke. Is goed, ik hoor het wel!

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:49

Er staat me wat van bij dat er op manege rijnenburg een shakira staat, maar kan t mis hebben!

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:51

Dora, zo heet de moeder van mijn haflinger. Heb je daar een foto van?
SCR schreef:
Weet je ook de naam van haar moeder? Het is mogelijk dat mijn haflinger haar moeder is. Ik ben namelijk ook opzoek naar een haflinger merrie shakira (dochter van mijn haflinger) en Dora ( kleindochter van mijn haflinger)

Ik heb 1 foto van de shakira waar ik ook naar opzoek ben. Haar achternaam is van de Kilweg. Weet niet of het dezelfden zijn. http://i39.tinypic.com/2hobdwm.jpg

Ik heb ook een mail gestuurd naar manege zilfia's hoeve in houten omdat mijn haflinger daar heeft gestaan en ik meer van haar verleden wil weten, ik heb daar ook bij gevraagt of haar dochter shakira daarbij is mee gekomen. Ik wacht nog op antwoord. Als jouw shakira overeen komt met mijn shakira zal ik je op de hoogte houden van die zoektocht.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 09:23

loonew schreef:
Er staat me wat van bij dat er op manege rijnenburg een shakira staat, maar kan t mis hebben!

Is dat in limburg? heb je een foto van Shakira?

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 09:25

xoxsannexox schreef:
Dora, zo heet de moeder van mijn haflinger. Heb je daar een foto van?
SCR schreef:

We hebben van Dora wel een foto ergens. Maar dat is niet de moeder van jou haflinger. Of je moet een jaarling hebben dan zal het kunnen. Maar heb er van de eigenaar niets over gehoord dat Dora een veulen had.

SCR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 23:31

Manege Rijnenburg ligt niet in Limburg maar in Utrecht. Ik wil wel een poging wagen om te bellen.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 23:34

Dora is van mij en heeft inderdaad geen veulen gehad. Ze is nu officieel 4 jaar ;)

Mis_Jou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:02

ze staat niet op manege rijnenburg!!
daar rij ik namelijk, maar veel succes met zoeken nog!!

hepewezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:48

Volgens mij heeft Shakira 2 jaar lang bij mij achter het huis in de wei gestaan.....