Toen ik 10 was kocht ik mijn eigen pony. Het was de eerste pony voor me en hij was 3 toen ik hem kocht. Zijn volledige naam is Rossums power. Zijn roepnaam is gewoon Power Toen ik 13 was moest ik hem verkopen want de tijd en het geld waren er niet meer. Toen is hij verkocht richting Rotterdam. Nu ben ik bijna 18 dus hij zal ongeveer 11 jaar zijn. Mijn beste vriendin rijd wedstrijden springen en is hem daar wel een keer tegen gekomen. Toen stond hij richting de veluwe en laatst hoorde ik dat hij weer te koop stond. Ik ben hem uit het oog verloren en dat vind ik echt heel erg. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij het doet en hoe hij eruit ziet. Het is een bruine new forest met zwarte manen. In de tijd dat hij nog van mij was, was die 1,43 schoft. Het is een ruintje. Als ik het me goed herriner heeft hij 3 witte sokjes en op het rechtse of linkerachterbeen 3 kleine littekens. Wel heb ik op mijn hyves nog een foto van hem staan. Komt dit bericht je bekend voor? Neem alstjullieblieft contact met me op. Groetjes