[PG] Balenco B, Gribaldi x Droomwals, zwart, in Oostenrijk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jooliieen

[PG] Balenco B, Gribaldi x Droomwals, zwart, in Oostenrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 19:57

Gezocht:
Balenco B
Op dit moment rond de 5 jaar
Zwart
Gribaldi x Droomwals
Is 3 weken geleden verkocht naar een man in Oostenrijk, waar hij nu is? Misschien al weer in Nederland.
Heeft u dit paard de afgelopen 3 weken nog gezien? Reageer aub :D
Hij heeft M1 gelopen, dus kwa conditie kan hij veranderd zijn!
We willen hem niet terug, maar we zijn erg benieuwd hoe het nu met hem gaat en waar hij op dit moment is.
Voor foto's van de aftekeningen zie hieronder:
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 21:40

up

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:14

Als u het paard naar iemand uit Oostenrijk hebt verkocht pas 3 weken geleden dan neem ik aan dat je zijn naam en adres nog weet, dus waarom niet gewoon die man even bellen?
Dan ook met die afstamming heeft het paard Stamboek papieren ... deze moeten ook overgeschreven worden dus via deze weg is ook aan de naam en adres van zijn huidige eigenaar te komen.

Allemaal een beetje vreemd ... 3 weken geleden verkocht naar Oostenrijk en je denk dat het nu al terug in Nederland zou kunnen zijn?
Waarom zou iemand in Nederland het paard zien dat naar Oostenrijk verkocht is? Snap je redenering niet.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:17

Waar is hij in Oostenrijk heen gegaan en hoe heet die man? Ik woon in Oostenrijk.

Jooliieen

Re: [PG] Balenco B, Gribaldi x Droomwals, zwart, in Oostenrijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 22:57

Dat weet ik helaas niet :( Zitten er veel handelen of een paar grote internationale handelaren?

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 11:37

Het gaat dus niet over jouw eigen paard?

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 22:30

Peterina schreef:
Als u het paard naar iemand uit Oostenrijk hebt verkocht pas 3 weken geleden dan neem ik aan dat je zijn naam en adres nog weet, dus waarom niet gewoon die man even bellen?
Dan ook met die afstamming heeft het paard Stamboek papieren ... deze moeten ook overgeschreven worden dus via deze weg is ook aan de naam en adres van zijn huidige eigenaar te komen.

Allemaal een beetje vreemd ... 3 weken geleden verkocht naar Oostenrijk en je denk dat het nu al terug in Nederland zou kunnen zijn?
Waarom zou iemand in Nederland het paard zien dat naar Oostenrijk verkocht is? Snap je redenering niet.

Sorry, had deze nog niet gelezen ;) las hem namelijk op me mobiel ;)
Dit bericht is geplaatst in augustus dus dat is nu al weer 2 maand (bijna 3) geleden.
Nee dit paard stond eerst bij mijn buurman en is 2 jaar geleden verkocht naar Friesland, toen ging het erg goed met hem, hij ging in sprongen voorruit, en hij voelde zo goed aan dat ze minimaal in het ZZ-licht terrecht zou komen.
Dus wij(mijn buurman en ik) kwamen vaak kijken hoe hij liep, en ineens kreeg hij wat en is hij verkocht naar Oostenrijk.
Dus nu kan hij wel weer in Nederland terug zijn ja, en er wonen ook wel wat bokkers in Oostenrijk ;)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 01:42

Jooliieen schreef:
Dat weet ik helaas niet :( Zitten er veel handelen of een paar grote internationale handelaren?

Dat weet ik niet precies. maar Oostenrijk is groot dus ik denk dat dit niet veel zin heeft..