[PG] Welsh ruintje, kleur Palomino. Naam: Binkie, Fumba

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mdpl11
Berichten: 51
Geregistreerd: 16-01-10

[PG] Welsh ruintje, kleur Palomino. Naam: Binkie, Fumba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 11:36

Hallo allemaal!

Bij ons op de manege heeft ongeveer een jaartje geleden een klein Welsh ruintje gestaan. Bij ons heette hij Binkie, bij zijn vorige eigenaren Fumba! Zijn kleur is Palomino.

Het was echt een schatje, vond ik dan. De meeste mensen vonden het een rot pony. Maar eigenlijk ben ik heel benieuwd hoe het nu met hem gaat!!

Ik heb helaas geen foto's, want ik hij heeft maar ongeveer 2 maandjes bij ons (manege Het Paardrijk) gestaan, en die tijd wilde ik hem alleen maar knuffelen, poetsen en rijden!!

Ik weet dat ik heel weinig informatie heb, Maar ik heb hem hier laatst op bokt nog te koop zien staan. Daarom dacht ik : Misschien kan ik hem nog vinden!

Ik ben nog niet zo lang op Bokt, dus weet ook niet hoe je foto's in een bericht moet plaatsen. Ik heb 1 foto gevonden. En die ga ik gewoon proberen te plaatsen!

Ik hoop dat ik hem vind, want ik ben zoooo benieuwd hoe het met hem gaat!!

Groetjes x

TonyLover_

Berichten: 254
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: In een huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 12:17

Is het echt een Welsh? Geen shetlander? :)

mdpl11
Berichten: 51
Geregistreerd: 16-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 12:22

TonyLover_ schreef:
Is het echt een Welsh? Geen shetlander? :)


het kan ook een shetlander zijn, ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij eeen welsh xx

Daantjee12

Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 12:23


mdpl11
Berichten: 51
Geregistreerd: 16-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 12:41

Daantjee12 schreef:
Ik had je al een pb gestuur met een filmpje.. maar heb nu ook een foto.. Gaat het om deze pony? (linkse)
http://www.ruiterverenigingrozenburg.nl ... db15c77f8b
Ik weet niet waar hij nu is.. maar dan zou ik ook graag willen weten hoe het gaat :)


Dat zou best eens kunnen. Ik ben naar de site van de manege gegaan. En heb hen ge-emaild. Dus is het wachten op reactie. ik ben zooo benieuwd ! xx

Daantjee12

Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:59

En heb je al iets gehoord?
Ik meen te horen hebben gekregen dat Fumba al een tijd verkocht is van manege rozenburg naar iemand anders.. Maar verder heb ik ook geen idee hoe of te wat.. Hopelijk krijg je snel mail! :)
Oh ik weet het weer, zijn echte naam was bij de manege Fancy Fumba :') Kon er al die tijd niet op komen.

mdpl11
Berichten: 51
Geregistreerd: 16-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 23:53

Daantjee12 schreef:
En heb je al iets gehoord?
Ik meen te horen hebben gekregen dat Fumba al een tijd verkocht is van manege rozenburg naar iemand anders.. Maar verder heb ik ook geen idee hoe of te wat.. Hopelijk krijg je snel mail! :)
Oh ik weet het weer, zijn echte naam was bij de manege Fancy Fumba :') Kon er al die tijd niet op komen.


Heb jammer genoeg nog niets terug gekregen |(

Daantjee12

Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Welsh ruintje, kleur Palomino. Naam: Binkie, Fumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:56


AmandaG
Berichten: 16
Geregistreerd: 15-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:58

Hallo allemaal
Ik weet zeker dat we het over de zelfde pony hebben Fancy- Fumba de dondersteen Van alle paardjes
met zijn mooie palomino kleur! En zijn lieve leuke karakter!

Hij heeft op de ruiter vereniging in Rozenburg gestaan
Daar verzorgde ik hem (bijna niemand wilde er op rijden of waren te groot ) hij moest weg omdat, ik de enigste was die er nog op reed en mijn vader wilden hem niet kopen :(
Ik heb hem samen met iemand van de manege weg gebracht het was echt heel zielig hij heeft heel de weg gehinnikt.
Het was niet om aan te horen als ik er aan terug denk moet ik weer huilen
Ook toen ik hem uit de trailer haalde je zag aan hem dat hij wist wat er aan de hand was.
Toen ik hem in zijn nieuwe stal had gezet en weg moest ging hij heel hard hinniken van ga niet weg neem me mee.
Ik heb de hele reis gehuild ik had mijn maatje in de steek gelaten !

Ik heb hem nog een keer opgezocht en hij was heel braaf totdat die mij zag
Toen vloog die er ineens van door was zo grappig , ze wilde hem verkopen met iemand met een klein kind ( Fumba is heel lief maar dat risico zou ik niet nemen ) hij houdt van ondeugend zijn en dat zal hij nooit afleren.

Hij staat nu op b-ak ik heb de eigenaar nog een paar keer gemaild.
En volgens haar ging het goed met hem
Ik heb ook gevraagd of ik hem niet kon overkopen maar ze doet hem ( niet meer weg ) haar nichtje is er gehecht aan geraakt dus voorlopig gaat die niet weg.
Ik heb haar laatst nog gemaild maar ze reageert niet meer op mijn mailtjes :(

Sorry voor het lange verhaal maar ik zag dat jullie het over Fumba hadden en ik dacht ik stel jullie effe op de hoogte

Jullie begrijpen Teminste wel dat je wel degelijk veel verdriet kan hebben als je maatje mist ;(

>Zie mij profiel foto

Ohw ik kan geen foto's plaatsen :(

http://www.mijnalbum.nl/Album=FLNIV3WK#ONY8CMU3
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 26-02-14 17:41, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 17:42

Omdat de pony gevonden is hier een slotje.