Lieve Bokkers,
Ik ben op zoek naar Zorro.
Zorro is een lieve, zwarte Gelderse ruin met een stokmaat van ongeveer 1.72 meter.
Hij is zwart, met een witte aftekening op zijn hoofd, in de vorm van een vraagteken.
Het is een paard met een hartje van goud, en hij genoot van buitenrijden.
Zorro heeft een hanetred, wat zichtbaar is bij het uit de stal halen en bij stressvolle situaties voor hem.
Zorro is inmiddels 7 of 8 jaar.
Ik heb Zorro een maand geleast in 2010, van november tot december.
Helaas heb ik wegens persoonlijke omstandigheden weer afstand van hem moeten doen.
Dit heeft mijn hart in duizend stukjes gebroken, omdat Zorro voor mij een diamantje uit duizenden kiezelsteentjes was. Ik kon lezen en schrijven met hem, en ik hoop dat ik hem ooit nog eens tegen mag komen. Zorro is een wereldpaard voor mij, en is onbetaalbaar voor mij. Hij heeft een bijzonder plaatsje in mijn hart weten te veroveren, en ik heb hem in gedachten beloofd, dat als ik hem mag vinden op een dag, hij hier oud mag worden. Het heeft mijn hart gebroken dat ik afstand van hem moest doen, maar als ik hem ooit vind, zal hij blijven. Dan laat ik hem nooit meer gaan.
Zijn eigenaresse was SheMellon op Bokt.
In haar profiel staan ook diverse foto's + belangrijke gegevens van Zorro.
Zorro's oude eigenaresse heeft Zorro van zijn laatste stalletje in Heerlen laten komen halen.
Zij beweert dat Zorro is opgehaald door iemand, die de beste bedoelingen had met Zorro.
Hij zou namelijk bij de Koninklijke Stallen in Weert komen te staan, omdat Zorro praktisch 'bomproof' was, en zijn hart ook bij buitenritten maken lag. Ik heb hier echter sterk mijn vraagtekens bij, omdat Zorro natuurlijk niet lichamelijk kerngezond was, in verband met zijn hanetred. Sinds het moment dat Zorro daar is opgehaald, ontbreekt elke spoor van Zorro.
Mijn diepste angst is dat Zorro een paardenbiefstukje is geworden..
Ik zou er alles voor over hebben om Zorro een knuffel te geven.
Ik zou compleet Nederland doorkruisen, als dat nodig zou zijn om hem ooit weer te mogen zien.
Wetende dat hij het mooiste stalletje in Nederland heeft gekregen, wetende dat het goed is..
Ik mis hem zo ontzettend..
Als er iemand is die ook maar iets weet over Zorro - na 1 december 2010 - wil je dan alsjeblieft contact met me opnemen? Alle bruikbare tips, ideeen, .. zijn welkom! En ik hoop zo op een dag, weer bij Zorro terug te komen..
Alvast bedankt!