Ik kreeg een mailtje van mijn schoonzusje uit Denemarken. Er is daar een paard gestolen en zij is vermoedelijk naar Nederland geëxporteerd!
Info over het paard:
Deens warmbloed, merrie, 2 jaar, donkerbruin met wat wit op het voorhoofd en wat witte vlekjes op het rechterachterbeen. Ze is 155/160cm hoog. Het paard heeft een brandmerk van het Deens Warmbloed stamboek op haar linker bovenbeen met nr. 702 en chipnr. 208224000268142. Deze merrie heeft pas een veulen gehad.
Paard is gestolen uit het noorden van Randers, Denemarken. In de nacht van 7 op 8 juli 2011.
Ik heb helaas geen foto kunnen krijgen, maar weet je iets laat het me weten alsjeblieft. Alvast bedankt!
Dan is ze als 1 jarige gedekt.... Kun je aan een foto komen?
Jilletje
Geplaatst: 15-10-11 10:18
mensen, het gaat hier niet om de leeftijd om een veulen te krijgen maar om het feit dat ze gestolen is.
hoe zijn de vermoedes ontstaan dat ze naar NL is?
genja
Geplaatst: 15-10-11 10:19
Jetta schreef:
Een tweejarige die pas een veulen heeft gehad?
Echt weer een bokt reactie dat doet er in dit verhaal er toch helemaal niet toe??? Het gaat er om dat het paard gestolen is!!!
Groetjes genja
Bellarose
Geplaatst: 15-10-11 10:21
Daar gaat het nu niet om of wel? Het is niet het paard van de ts, dus daar kan ze ook echt helemaal niks mee.
Ik zou haar inderdaad even aanmelden bij gestolenpaarden.nl. Ik houd m'n ogen open, wat een nachtmerrie voor je schoonzusje zeg!
Edit, typo
Nadine_S
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-11 18:37
Helaas nog geen nieuws.
En idd, het eerste wat ik zei was ook dat ze wel erg jong een veulen heeft gehad. Maar ja, daar kan ik weinig mee hè? En schoonzusje ook niet daar het haar paard niet is. Het paard is van een kennis van haar.